کاشی چه ویژگی هایی دارد؟

کاشی و سرامیک تنوع زیادی دارد. انواع کاشی سرامیک را می توان طبقه بندی کرد. شایان ذکر است که کاشی یکی از مصالحی است که جفت آن با خصوصیات و پارامترهای فیزیکوشیمیایی تراژک تزئینی خارجی است. اغلب اتفاق می افتد که هنگام خرید شما آخرین نفری هستید که یک انتخاب اصلی دارید. بنابراین طبقه بندی در ابتدا بر اساس شاخص های خارجی است.

انواع کاشی

تفاوت در عملیات حرارتی تعیین کننده کیفیت کار است. کاشی های دو شات تولید شده توسط شات متوالی erungu پایه سرامیک طرح سنگ سفید، و سپس همراه با revesimento اعمال می شود. این بیشتر از روش اولوما برای به دست آوردن ساختار متخلخل است. نوع جدید کاشی و سرامیک تک شات. برای به دست آوردن مواد با کیفیت، clay max به روشی خاص خشک و فشرده می شود. این توسط فرآیندهای لعاب تنظیم می شود و سپس با یک کوره، کاشی ها پخته می شود.

ابعاد کاشی

مشخص است که انواع دیوارها طیف وسیعی از اشکال و مکان های خاص خود را دارند و برای کف – دیگری. به عنوان مثال، اگر کف دارای ابعادی مانند 30×30، 45×45 سانتی متر باشد، محدوده صفحه دیواری را می توان از 5×5 و 10×10 سانتی متر سفارش داد. در این هنجار انواع کاشی ها 15×20، 20×20 و 20×25 سانتی متر هستند. هرچه اندازه مواد بزرگتر باشد، منطقه تحت پوشش یکباره بزرگتر می شود. نقطه ضعف این است که الزامات تایید به برنامه کاشی وبکتو در نظر گرفته شده است، و برای سه دالکا بیگاس (60×120 سانتی متر) – ابزار ویژه.

مهمترین ویژگی کاشی

از آنجایی که انتخاب کاشی برای پوشش دیوار یا پوشش کف بیشتر محاوره‌ای بود، نمی‌خواستید تا حد امکان از واقعیت‌ها درباره مواد مطلع شوید. هنگام انتخاب کاشی چه پارامترهایی دارد؟ ما مهمترین ویژگی ها را در نظر می گیریم:

  1. دوام: ساده است، اما هر چه استحکام بالاتر باشد، ماده انتخابی طولانی تر است.
  2.  مقاومت در برابر سایش: کاشی ها خصوصا کاشی کف پذیرایی می توانند بسیار مستحکم باشند، اما اگر به سرعت جلوه تزئینی خود را از دست دهند، هنوز هم می خواهند مورد تحسین قرار گیرند. این امر به ویژه برای سنگفرش یا روکش در فضای باز صادق است.
  3.  قابلیت ارتجاعی: یک پارامتر مهم در سطوح کف. کاشی قوی‌تر می‌تواند پس از اثر تاب برداشتن بهبود یابد. سفت و سخت، در مقابل، خم نمی شود و می تواند وزنه های بزرگ را حمل کند.
  4. تخلخل در طراحی حمام، حمام و دوش باید به آن توجه کرد. پانل های سرامیکی متخلخل من را لغزنده می کند، زیرا بخشی رطوبت را جذب می کند.
  5.  رسانایی گرمایی: مواد سرامیکی گرما را به خوبی هدایت می کند. یک کاشی به سرعت گرم می شود، از سوی دیگر، زمانی که باران به همان سرعت گرم می شود.

انواع کاشی و سرامیک

کاشی های ساخته شده از سرامیک، دارای یک svečiven qualjos خارجی برای تکمیل پوشش است. کاشی سرامیکو، ویژگی ها، انواع و هر گونه اطلاعات دیگری که در حال حاضر محبوب ترین هاوائوکو عمومی است. برای شروع، با توجه به برنامه، تخته ها و کاشی دیوار را تشخیص دهید. در یک گروه جداگانه، سرامیک برای حمام، که در آن رطوبت بالا وجود دارد، قرار دهید. چنین کاشی هایی باید مقاومت بهتری در برابر رطوبت و بخار داشته باشند و در برابر تغییرات دما مقاومت کنند.

انواع سفال

برای کفپوش پارامترهای عمدتاً مهم مانند استحکام، انعطاف پذیری، مقاومت در برابر سایش و جنگل لغزش. هنگام شستن کف اغلب از ترکیبات شیمیایی تهاجمی استفاده می شود. بنابراین کاشی طرح سنگ تراورتن و سرامیک طرح سنگ یزد باید حداکثر مقاومت را در برابر آنها داشته باشد. کاشی دیواری استرس قیمه ای را تجربه می کند، مهم تر و تزئینی ترین پوشش کیوگو است. کاشی های دیواری نیز باید به راحتی تمیز شوند و ظاهر اصلی خود را حفظ کنند.

مزایای کاشی و سرامیک

اگر هنوز در مورد استفاده از سرامیک برای پوشش شک دارید، به برخی از جنبه های مثبت مواد نگاه کنید:

  1.  ترکیبی از تنوع بسیار زیاد رنگ ها، بافت ها و اشکال با استحکام و تراکم زیاد. تولید کاشی طلایی، کاشی براق سفید و آجری سفید و سرامیک امکان تولید مواد با کیفیت بالا از جمله استحکام بیش از حد گرانیت را فراهم می کند. و توانایی مخلوط کردن انواع خاک رس و استفاده از لعاب های مختلف تعداد باورنکردنی از گونه ها را می دهد.
  2.  مواد با کیفیت بی اثر به مواد شیمیایی، که اجازه می دهد کاشی به نحوی شسته شود.
  3. 3. ساختار سازگار با محیط زیست. سفال خود یک ماده کاملا طبیعی است. بنابراین، کاشی های حاصل از آن به محیط زیست و سلامت انسان آسیب نمی رساند.
  4.  آتش. با وجود رسانایی حرارتی بالای مواد، کاشی، گرمایش، غیر قابل اشتعال و حتی دود نیست.
  5.  عایق الکتریکی. کاشی های ساخته شده از سرامیک جریان الکتریکی را هدایت نمی کنند.