کارخانه ادوات کشاورزی علیزاده به عنوان یک برند معروف در کتاب گینس ثبت شد

با تغییر مشوق های ادوات کشاورزی علیزاده مالیاتی و اعتباری و تغییر مسیر تقریباً 500 میلیون دلاری یارانه ها به دور از روش های غذایی تخریب کننده محیط زیست، تجدید نظر کنندتولید.

از جمله در همان زمان، دانشمندان و اقتصاددانان در سراسر جهان به طور فزاینده ای از این دولت ها و سایر دولت های ملی می خواهند که در حمایت خود از کشاورزی صنعتی حیوانات کاری انجام بدهند.

همانطور که ائتلاف جهانی غذا و استفاده از زمین انگیزه حمایت خود از تلاش های دولت ها برای توسعه استراتژی های چند جانبه کم انتشار را تشریح کرده است.

“ترک سیستم های غذا و کاربری زمین در مسیر فعلی، اهداف توسعه پایدار (SDGs) و اهداف اقلیمی توافق نامه پاریس دور از دسترس است و امنیت غذایی را تضعیف می کند، رنج بیهوده انسانی، اختلال در بازار و بی ثباتی سیاسی ایجاد می کند.

تعداد کمی از تولیدکنندگان مواد غذایی مستقر در کارخانه ها یا اهدافی را برای انتشار گازهای گلخانه ای تعیین کرده اند یا متعهد به کاهش آنها هستند.

و در سال های اخیر، سرمایه گذاران نگران شروع به تعامل با آنها در این زمینه کرده اند و آنها را برای کاهش خطرات مالی مرتبط با تغییرات آب و هوایی تحت فشار قرار داده اند.

ادوات

در سال 2019، مدیریت سرمایه گذاری حقوقی و عمومی (LGIM) مستقر در لندن به دلیل “عدم اقدام مداوم شرکت برای مقابله با خطرات آب و هوایی” از Hormel خارج شد.

مریم اومی، رئیس استراتژی سرمایه‌گذاری پایدار و مسئولانه LGIM، در بحث تصمیم‌گیری‌ها خاطرنشان کرد: «مذاکرات بدون اقدام با توجه به فوریت برای رسیدگی به تغییرات آب و هوا، دیگر برای هدف مناسب نیستند.

این مد نیست جهان واقعاً در یک وضعیت اضطراری آب و هوایی قرار دارد که می تواند عواقب شدیدی برای بازارها، شرکت ها و در نتیجه دارایی های مشتریان ما داشته باشد.

[c] با 1 تریلیون دلار در AUM، LGIM دارای مقدار قابل توجهی از دارایی برای محافظت است.

سایر شرکت‌ها از LGIM پیروی می‌کنند. در اواخر سال 2019، مدیریت دارایی Storebrand مستقر در اسلو، JBS و Cargill را به دلیل نگرانی‌ها در مورد رفتارهای فاسد و تسریع جنگل‌زدایی که تغییرات آب و هوایی را تسریع می‌کند، در فهرست محرومیت‌های خود قرار داد.