چگونه کاشی کف را انتخاب کنیم؟

هر چه براقیت بیشتر باشد، تراکم کاشی ها بهتر است. سطح لعاب دار یک کاشی خوب، حسی شفاف و شفاف را ارائه می دهد و نور را مانند آینه ای در زیر نور منعکس می کند، در حالی که سطح لعاب کاشی ضعیف است. با یک دست انگشتان خود را از هم باز کنید و با دست دیگر به سطح کاشی ضربه بزنید. صدای کاشی های خوب با تراکم بالا نسبتاً واضح و روشن است؛ صدای کاشی های بی کیفیت با تراکم کم ضعیف است.

کاشی خوب پس از افتادن مستقیم به پایین آسیبی نخواهد داشت که با استحکام کاشی مشخص می شود. کاشی های خوب استحکام بالایی دارند و کاشی های ضعیف استحکام کمی دارند و در صورت افتادن می شکنند. کاشی های خوب دارای تراکم بالا، وزن و استحکام زیاد، ضخامت یکنواخت و بدون گوشه و گوشه هستند. کاشی های بی کیفیت وزن نسبتاً سبکی دارند. پس از پختن یک کاشی و سرامیک طرح سنگ سفیدخوب در دمای بالا، میزان جذب آب کم است و آب روی کاشی سرامیک پخش نمی‌شود و این نشان می‌دهد که کاشی و سرامیک اساساً آب را جذب نمی‌کند. اما برای کاشی های ضعیف، پس از سقوط آب، واکنش جذب آب آشکار خواهد بود.

کاشی ها را به خوبی آویزان کنید و افراد روی کاشی ها می ایستند، اگر کاشی ها اساساً آسیب نبینند یا ترک نخورده باشند، به این معنی است که ظرفیت باربری کاشی ها بسیار خوب است. کاشی های فقیرتر مستعد شکستن یا ترک خوردن هستند و نمی توانند وزنه های سنگین تر را تحمل کنند. از یک خودکار برای گذاشتن آثار روی آجرها استفاده کنید، با یک پارچه معمولی پاک کنید، کثیفی را پاک کنید و هیچ اثری از خود باقی نماند، که نشان می دهد کاشی و سرامیک مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارد. سطح آجر را با یک کلید معمولی خراش دهید و هیچ خط و خش روی سطح باقی نماند که نشان می دهد آجر مقاومت سایشی قوی دارد.

رنگ پایه خوب بین بژ است اگر رنگ پایه مایل به زرد یا مشکی باشد به این معنی است که محصول دارای ناخالصی های زیادی است و محصول خوبی نیست.

انواع کاشی کف

  1.  کاشی کف: با توجه به رنگ، آنها را به کاشی ,سرامیک طرح سنگ یزد بدلی اسپانیایی، کاشی های صیقلی شیشه ای، کاشی لعابدار، کاشی های بدون لغزش و کاشی های جلا تراوش تقسیم می کنند.
  2.  کاشی دیوار: با توجه به رنگ، می توان آن را به کاشی دیوار شیشه ای و کاشی دیوار چاپی تقسیم کرد.
  3.  آجرهای دور کمر: بیشتر آجرهای چاپی. برای مشخصات کاشی دیوار، کاشی های دور کمر به طور کلی 60 میلی متر * 200 میلی متر تنظیم می شود.

کاشی های کف قطعا برای دکوراسیون یک خانه ضروری هستند و اکنون انواع کاشی های کف وجود دارد و جلوه های بصری که انواع کاشی های کف به ارمغان می آورند متفاوت است. بنابراین، هنگام تزئین، باید کاشی های کف را با توجه به ترجیحات و سبک دکوراسیون خود انتخاب کنید. معمولاً باید در مورد نحوه انتخاب کاشی کف نیز اطلاعات بیشتری کسب کنید تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید و به راحتی توسط تجار مورد توجه قرار نگیرید.