لامپ ال ای دی بدون ضمانت که در آن الماس جا سازی شده بود!

چند نوع لامپ وجود دارد؟ مطمئناً شما بیش از یک نوع لامپ در اختیار خواهید داشت، اما فناوری به سرعت پیشرفت می‌کند و تهیه فهرستی به روز از انواع لامپ‌های موجود در بازار می‌تواند مفید باشد.

انتخاب لامپ ال ای دی بدون ضمانت برای روشن کردن خانه، محل کار یا مکان‌هایی که چندین ساعت در آن سپری می‌کنید، ضروری است.

اگرچه عملکرد آنها ساده است، اما گزینه های زیادی برای بررسی وجود دارد و ممکن است کم و بیش برای نیازهای خاص شما مناسب باشند.

بنابراین مهم است که بدانیم چگونه ویژگی هایی مانند کارایی، نوع نور ساطع شده و امکان واقعی صرفه جویی در زمان را با هم مقایسه کنیم.

در این مقاله می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا با سرمایه‌گذاری مناسب، تمام ویژگی‌های کلیدی را بشناسید و بشناسید تا بهترین نورپردازی را به دست آورید.

همانطور که قبلاً ذکر شد، انواع لامپ هایی که می توانید در بازار پیدا کنید واقعاً زیاد است و در این مقاله می خواهیم انواع مختلف موجود را به تفکیک شکل، سوکت و اندازه به شما نشان دهیم.

آنها شکلی مشابه لامپ های رشته ای قدیمی دارند، اما از فناوری LED (دیودهای ساطع کننده نور) به جای رشته ها استفاده می کنند و جایگزینی عالی برای لامپ های قدیمی خانگی شما هستند.

با همان نور ساطع شده، LED ها به شما اجازه می دهند تا 80 درصد در مصرف برق در مقایسه با یک لامپ رشته ای معمولی صرفه جویی کنید و عمری داشته باشید که می تواند تا 100000 ساعت در برابر 1000 ساعت یک لامپ رشته ای و ده هزار ساعت یک لامپ فلورسنت برسد.

لامپ این لامپ ها که لامپ های کم مصرف نیز نامیده می شوند، انرژی بسیار کمتری نسبت به لامپ های رشته ای مصرف می کنند و عمر طولانی تری خواهند داشت، این لامپ ها از بخار جیوه و مواد فلورسنت برای کار استفاده می کنند.