قیمت سرامیک کف پذیرایی و مشخصات آن

از آنجایی که این محصول به کف پاها تماس بلاواسطه پیدا می کند و بهتر است لیز و صیقلی نباشد زیرا اگر کف پا خیس باشد یا عرق کرده باشد ممکن است سبب سر خوردن افراد شود که مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد که هنگام خرید این محصول می توانید با لمس کف دستان خود به اندازه صافی یا زبری رویه آن پی ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید با ما همراه باشید.

قیمت سرامیک کف پذیرایی

امروزه افراد ترجیح می دهند سرامیک کف و دیواره های منزل خود را حداقل سالی یکبار بشویند تا خیال آنها از بابت تمیزی محیط خود راحت شود به همین علت این محصول را در مکانی که کف شور تعبیه شده است نصب می کنند تا هنگامی که شلنگ آب را باز می کنند.

و با کف مواد شوینده همه فضای آشپزخانه را می شویند مایع به وجود آمده به درون کف شور برود و کمی صبر می کنند تا خشک شود و فرش یا موکت را روی آن می اندازند برای اطلاع از قیمت سرامیک پذیرایی و کف می توانید به سایت مجموعه ما مراجعه نمایید در مورد هر یک از این محصولات نیز اطلاعات کامل تری را کسب نمایید.

مشخصات سرامیک کف

از مزایای سرامیک 60*60 ابعاد مناسب آن است که پس از نصب چشم اندازی زیبا در فضا ایجاد می کند و بیشتر طراحان این سایز سرامیک را انتخاب می کنند و مناسب با هر سلیقه ای می باشد که بیشتر در کف پارکینگها، کف سالن، پذیرایی، بالکن، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و غیره استفاده می شود.

از مشخصات سرامیک کف اندازه مناسب او می باشد که خانه را بزرگ تر نشان می دهد بنابراین بیشتر تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در این ابعاد عرضه می کنند که همیشه مشتری خود را دارد.توجه داشته باشید که انتخاب شما باید بر اساس سبک طراحی، ابعاد فضایی باشد.