قیمت انواع کاشی اشپزخانه ارزان

قیمت انواع کاشی اشپزخانه ارزان را می توان در کارخانجات کاشی میبد یزد خریداری کرد. قیمت انواع کاشی سرامیک ارزان در حدود ۱۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ تومان را در بازار میتوان خریداری کرد.
قابل ذکر است که کاشی های ارزان قیمت، به دلیل بی کیفیتی و شکسته بودن آنها ارزان نمی باشد، موارد مختلفی دارد به چند مورد از آنها می پردازیم:

  •  کاشی هایی که تولید انها متوقف شده است.
  • کاشی های که به دلیل نگهداری در انبار بیرون زیر باران و افتاب کارتن انها خراب و حتی پاره شده اند.
  • کاشی هایی که  متراژ انها پس از تولیدش، از یه حدی کمتر شده و به عنوان کاشی ته پالتی حساب میشوند.
  • کاشی هایی که تولید جدید انها با تولید قبل از لحاظ کنترل کیفیت طیف رنگ داشته باشند.
  • کاشی هایی که زیر چاپ بد چاپ خورده باشند و از روی خط جمع اوری نشده اند.
  • و . . .

اینها تنها چند مورد بود که باعث میشود شرکت ها قیمت انها را کاهش داده و کاشی ها را ارزانتر به بازار بفروشند، تا سرمایه انها دوباره به چرخه تولید برگردد.

انواع طرح های کاشی اشپزخانه

کاشی اشپزخانه دارای  طرح های متنوع بسیار زیادی هستش، و این طرح ها از زمانی که چاپ دیجیتال به صنعت کاشی و سرامیک اضافه شد، اوج پیدا کرده است.انواع طرح های کاشی اشپزخانه

برای انتخاب طرح کاشی و سرامیک اشپزخانه ارزان باید شخصیت و سلیقه های افراد خانواده را مورد احترام قراد داد، و از میان انبوه طرحهای موجود در بازار طرحی که بیشتر مورد پسند افراد خانواده هستش را انتخاب کرد. زیرا اشپزخانه یکی از مهمترین بخشهای خانه به حساب می اید که بیشترین رفت و امد افراد مخصوصا مادر خانواده در ان هست، ولذا باید در انتخاب ان دقت کافی بشود.

کاشی های اشپزخانه و سرویسهای بهداشتی دارای طراحی خاصی هستند، که بعضی از کارخانجات تولیدی انها را به صورت یک پکیج کامل تولید کرده و به بازار عرضه میکنند.انواع طرح های کاشی اشپزخانه

کاشی بین کابینتی اشپزخانه

کاشی های بین کابینتی اشپزخانه را میتوان در انواع مختلف برای سلیقه های متفاوت در نمایشگاه های کاشی و سرامیک یافت. برای انتخاب کاشی های بین کابینتی میتوان انها را با کابینت ها ست کرد، و یا به روشهای متفاوت مثلا تضاد رنگها و غیره اقدام به خرید انها کرد. و به اشپزخانه خود جلوه ای خاص داد، و حتی میتوان با انتخاب حساب شده و بجا از نظر ظاهری اشپزخانه خود را بزرگتر از انچه هست جلوه داد.
کاشی بین کابینتی اشپزخانه

کاشی های بین کابینتی چون کاشی طلایی را میتوان به راحتی تعویض و با کاشیهای قدیمی جایگزین کرد، و با اندک هزینه کردن جلوه خاصی به اشپزخانه خود داد.
کاشی بین کابینتی اشپزخانه

برای خرید انواع کاشی های اشپزخانه ارزان قیمت میتوانید با بازار کاشی و سرامیک میبد ارتباط برقرار کنید و بهترین کاشی ها را با نازلترین قیمت دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.