فروش الو بخارا در سال 1401 باعث ورشکستگی مغازه دار ها شد

میوه هایی مانند آلو یا الو بخارا در سال 1401 و انواع آن می توانند در چنین سناریوهایی سودمند باشند. حاوی پتاسیم، ویتامین C است و پتانسیل سم زدایی بدن را دارد و همچنین شمال هند در حال حاضر تحت یک موج گرمای بی امان است و لازم است در این آب و هوا هیدراته بماند.

آلو به طور گسترده به عنوان میوه خشک مصرف می شود، به ویژه در مهمانی های افطاری و هنگام افطار مسلمانان در عصر روزه رمضان. دلیل آن می تواند محتوای آب قابل توجه آن باشد که به حفظ روزه در طول روز کمک می کند.

فواید آلو برای سلامتی: 5 دلیل برای خوردن بیشتر «آلو بخارا» در فصل موسمی

در فصل باران های موسمی، آلو فراوان است. این میوه خوشمزه منبع فوق العاده ای از پتاسیم است و سرشار از مواد مغذی است. در اینجا فواید آلو برای سلامتی آورده شده است که حتما باید بدانید

آلو در فصل های موسمی ظاهر می شود و شیرین، ترش و دارای پوست آبی مایل به قرمز است.

قیمت خرید آلو خشک وارداتی + آموزش - آراد برندینگ

در هندی، آلو را «آلو بخارا» می‌نامند و عمدتاً در پنجاب و هیماچال پرادش کشت می‌شوند. این میوه خوشمزه منبع فوق العاده ای از پتاسیم است و سرشار از مواد مغذی است.

علاوه بر این، حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که از بدن در برابر رادیکال های آزاد که به سلول ها آسیب می رسانند، محافظت می کند. آلو حاوی ویتامین C است که از رشد عروق خونی سالم حمایت می کند، التهاب را کاهش می دهد و برای چشم مفید است.

در زیر برخی از فواید آلو یا آلو بخارا برای سلامتی آورده شده است که حتما باید بدانید

فواید آلو برای سلامتی: 7 دلیل باورنکردنی برای افزودن آلو بخارا به رژیم غذایی زمستانی

5 دلیل اصلی برای اینکه چرا باید آلو را در رژیم غذایی خود قرار دهید، فواید آلو برای سلامتی