فرش ماشینی ابریشمی ۶متری را با مبل های سلطنتی ست کنید

آیا می دانید تفاوت بین کیفیت عالی و سایرین چیست؟ امروزه در وب، به لطف توسعه تجارت الکترونیک، می توانید همه چیز را پیدا کنید، به خصوص فرش های مدرن با کیفیت پایین.

وقتی تصمیم به خرید فرش ماشینی ابریشمی ۶متری می‌گیرید، به ندرت مراحل ساخت آن را می‌دانید.

حتی کمتر، کیفیت واقعی مواد، و اغلب ما به طور انحصاری به احساسات خود در سخنان فروشنده تکیه می کنیم، اما همه اینها برای اطمینان از انجام بهترین خرید کافی نیست.

فرش های مدرن موجود در بازار امروزه بسیار شبیه به یکدیگر هستند اما سطح کیفی یکسانی ندارند.

این عامل تفاوت های احتمالی، هرچند اندک، قیمت را توجیه می کند، مانند همه چیز، این جزئیات است که بین یک فرش باکیفیت و سایر فرش ها تفاوت ایجاد می کند.

نوع فرش پرزدار یا فرش پرزدار با تکنیکی مشخص می شود که به طور گسترده در هند و چین مورد استفاده قرار می گیرد، جایی که صنعتگر با ابزار مکانیکی یا دستی، بدون گره زدن، هر نخ را (پلی استر یا پشم) وارد می کند.

بر روی یک ساختار پنبه ای ساخته شده، برای ایجاد طرح فرش.

یک چسب لاتکس یا سیلیکون به پشت چسبانده می شود تا نخ ها در جای خود ثابت بماند و در نهایت یک بوم کم و بیش جامد چسبانده می شود.

فرش‌های پرزدار مدرن ساده و سریع ساخته می‌شوند و اغلب از پشم‌های بی‌کیفیت استفاده می‌شود و مجبورند خود را در بخش بازار فرش‌های مدرن ارزان قرار دهند.

حتی گاهی از نخ پلی استر هم استفاده می شود که البته به سرعت کثیف و خراب می شود.

فرش‌های مدرن پرزدار گره‌دار نیستند، بلکه به سادگی به پشت چسبانده می‌شوند.

فرش هایی که با این تکنیک طراحی و ساخته می شوند مشکلات متعددی را ایجاد می کنند، اول از همه چسبی که به مرور زمان فرسوده می شود و تبدیل به گرد و غباری می شود که زیر فرش جمع می شود.