صابون والنسی خاویار می تواند شوره سر را درمان کند

فرمول لطیف، مغذی و طبیعی آن شامل 70% روغن لورل است و پاکسازی روزانه و عمیق صورت و بدن را تضمین می کند، همچنین می تواند به عنوان شامپو و پایه ماسک و اسکراب استفاده شود.

باید به طور مرتب در حین حمام استفاده شود، نوار صابون را خیس کنید، آن را روی دستان خود بمالید و در جایی که ترجیح می دهید پخش کنید.

توصیه می‌شود صابون والنسی خاویار را مستقیماً در تماس با قسمت‌های مختلف بدن مالش ندهید، زیرا در این صورت خطر تحریک شدن آن وجود دارد.

نوار صابون باید روی یک تکیه گاه خشک قرار گیرد تا مقدار آن بی جهت هدر نرود.

این صابون با جوشاندن روغن زیتون با ترکیبی از آب چشمه و روغن خلیج دست ساز است، این ترکیب به مدت 18 ماه در حالت استراحت باقی می ماند.

مقدار روغن لورل در فرمول 70 درصد است: هر چه درصد بیشتر باشد ارزش صابون بیشتر است و صابون بالاترین درصد را در بازار دارد.

قیمت مطمئناً قابل توجه است، اما همانطور که توضیح داده شد، محصولی منحصر به فرد است و به ویژه توسط کاربرانی که پوست حساس دارند، پاداش دریافت می کند.

صابون کاستیل 100% طبیعی و پاک کننده، مشتق شده از روغن آفتابگردان و روغن نارگیل، ایده آل برای گیاهخواران و وگان ها زیرا حاوی 0٪ چربی حیوانی است، رایحه آن بوی ملایم و مطبوع روغن است.

استفاده ممکن است متفاوت باشد: می توانید دست ها و بدن خود را بشویید یا از آن به عنوان شامپو استفاده کنید، ترجیحاً چند قطره از اسانس مورد علاقه خود را اضافه کنید تا عطر شخصی ایجاد کنید، همچنین برای تمیز کردن لباس ها ایده آل است.

یک کاربرد بسیار جالب این محصول برای تمیز کردن برس های مورد استفاده برای آرایش است، فقط یک قطره صابون را به آب گرم اضافه کنید و کارتان تمام است.

این شرکت امکان انجام آزمایش اولیه را در صورتی که هرگز از محصول استفاده نکرده اید، ارائه می دهد.

این محصول به دلیل داشتن رایحه سبک و عملکردهای فراوان بسیار محبوب است، قیمت با توجه به حجم یک لیتری محصول در میانگین بازار می باشد.