سرامیک طرح سنگ سفید کرم طوسی

امروزه سرامیک یکی از مهم ترین مصالح مورد نیاز در ساختمان سازی است و لازمه یک ساختمان استاندارد و زیبا سرامیکی با کیفیت و درجه یک مانند سرامیک طرح سنگ سفید کرم طوسی است، این مجموعه دست به تولید سرامیک های زیبا زده و قصد دارد توجه مشتری ها را جلب نماید. به عنوان مثال سرامیک طرح سنگ می تواند یک سرامیک زیبا و البته با دوام باشد که در چند سال اخیر فروش فوق العاده ای داشته است این نوع سرامیک همانطور که از نامش مشخص است دارای طرح سنگی بوده و هنگامی که چشم بیننده با آن مواجه می شود همانند یک چشم انداز طبیعی نمایان می شود.

سرامیک طرح سنگ سفید کرم طوسی

سرامیک طرح سنگ مشکی طلایی

سرامیک طرح سنگ مشکی طلایی خریداران در انتخاب و خرید سرامیک معمولا زیبایی را ملاک قرار می دهند و جدا از اینکه سرامیک مقاوم است یا نه آن را خریداری می کنند پس باید در خرید سرامیک دقت کنیم تا بتوانیم سرامیکی درجه یک خریداری نماییم، سرامیک طرح سنگ مشکی طلایی نمونه ای از سرامیک های مرغوب و زیباست که توانسته حجم زیادی از خرید و فروش انواع سرامیک را به خود اختصاص بدهد. این سرامیک ها در حالت کلی به دو دسته مات و براق تقسیم می شوند که در هر کدام مواد اولیه متفاوتی به کار برده شده است و البته درجه بندی این مواد اولیه مجددا به ۴ درجه تقسیم می شوند.

معمولا سرامیک ها برای کف خانه و دیوار ها استفاده می شوند که سرامیک مناسب و خوب برای کف باید درجه یک یا حداقل درجه دو باشد و برای کمتر شدن هزینه برای دیوار ها می توانید از سرامیک های درجه سه نیز استفاده کنید، امروزه در خرید سرامیک های آشپزخانه که جلوه خاصی نداشته و در پشت کابینت قرار می گیرند معمولا سرامیک های درجه پایین خریداری می شوند اما خرید سرامیک درجه پایین برای کف اشتباه محض است.

مورد بعدی درجه ساییدگی است که مقدار آن بر روی جعبه های سرامیک ذکر شده است که فقط مخصوص سرامیک های براق است و در سرامیک های مات وجود ندارد، درجه ساییدگی دوام سرامیک را بیان می کند که آن را با aa نشان می دهند خریدار بسته به نیاز خود باید PEI یا درجه ساییدگی سرامیک خود را انتخاب کند زیرا استفاده از یک سرامیک با درجه ساییدگی زیاد برای جایی که در معرض سایش نباشد باعث بالا رفتن هزینه ها می گردد.

قیمت سرامیک طرح سنگ یزد

قیمت سرامیک طرح سنگ یزد در تعیین قیمت سرامیک عوامل مختلفی تاثیر گذار است، یکی از عوامل مهم و اساسی در قیمت سرامیک طرح سنگ یزد کیفیت و سنجش مرغوبیت آن می باشد، وقتی یک سرامیک میزان مرغوبیت عالی داشته و استحکام آن در سطح بالایی قرار داشته باشد از نظر قیمت نیز با سرامیک های دیگری که در سطح پایین تری قرار دارند، متفاوت خواهد بود.

در درجه اول کیفیت است که نرخ یک سرامیک را مشخص می کند، البته نوع آن نیز نقش عمده ای در تعیین قیمت دارد، چرا که سرامیک انواع مختلفی دارد که هر کدام برای قسمت خاصی در ساختمان تدارک دیده شده است، پس نباید انتظار داشت، سرامیک کف از نظر قیمت با سرامیکی که برای راه پله و دیواره های داخلی تولید شده، یکی باشد.

انواع سرامیک تنوع بالایی دارد و در مدل و طرح های گوناگونی تولید می گردد و تولید کننده در گام اول به خوبی کیفیت و میزان مقاومت و استحکام آن را می سنجد و وقتی آن را از نظر کیفیت دسته بندی کرد، برای هر کدام نرخی خاص را در نظر می گیرد و معمولا سرامیک های درجه یک و اعلا با نرخ بالاتری به فروش می رسد، البته طرح، مدل، سایز و حتی رنگ نیز در تعیین قیمت انواع سرامیک موثر می باشد و این تولید کننده اصلی است که با تولید بهترین نوع آن، قیمت اصلی و نهایی را با در نظر گرفتن همه جوانب برای آن مشخص می نماید.

عکس سرامیک طرح سنگ مرمر

عکس سرامیک طرح سنگ مرمر اگر قصد دارید برای مشاهده عکس سرامیک طرح سنگ مرمر اقدام کنید، می‌توانید تصاویر مورد نظر را از طریق همین سایت اینترنتی دریافت نمایید. سرامیک طرح سنگ مرمر یکی از انواع سرامیک ها با جدیدترین تکنولوژی صنعت سرامیک است که به دلیل دوام و زیبایی بالای آن شناخته شده است و به عنوان یک محصول پیشرفته و بهبود یافته از سرامیک استاندارد عرضه می شود، سرامیک طرح سنگ جایگزینی زیبا و ارزنده با برترین خصوصیات یک پوشش مورد استفاده در نما و کف ساختمان ها می باشد، که از مواد موجود در طبیعت، در شرایط خاص، تحت فشار بالا شکل گرفته و در درجه حرارت بالا تولید می شود مزایای این سرامیک عبارت اند از:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و رطوبت
  • جذب آب پایین تا کمتر از ۰.۵ درصد و مقاوت در برابر یخ زدگی
  • مقاومت شیمیایی بالا و مقاومت در برابر لک پذیری
  • نگهداری و قابلیت شستشوی آسان
  • دارای ظاهری خیره‌کننده، زیبا و لوکس
  • مناسب برای محیط‌های پر تردد مانند پارکینگ و پیاده
  • تنوع گسترده در سبک‌ها و طرح
  • ثبات رنگ در مقابل نور خورشید و عوامل محیطی
  • ضد حریق و مقاوم در برابر آتش و حرارت

سرایک های طرح سنگ به دلیل ویژگیهای منحصر به فردی مانند قابلیت نفوذ ناپذیری، استحکام و دوام بالا از پر کاربردترین و محبوب ترین سرامیک های موجود در بازار به شمار می آیند. این مدل سرامیک ها که به سنگ مصنوعی نیز معروف هستند از نظر کیفیت جزو بهترین ها می باشند. از آنجا که این محصول در دمای بسیار بالا پخت و تولید می شود دارای حالت شیشه ای و تخلخل کم می باشد شاید قیمت بالای سرامیک طرح سنگ ابتدا شما را شوکه کند اما بهتر است بداند این نوع سرامیک به دلیل نحوه ساخت (اکسیدی) و مواد به کار رفته در آن از مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار می باشد و مسلما در دراز مدت این هزینه بالاتر را توجیه و جبران خواهد کرد.

سرامیک طرح سنگ سایز بزرگ

سرامیک طرح سنگ سایز بزرگ امروزه سرامیک ها یکی از پرمصرف ترین مصالح در صنعت ساختمان سازی هستند و دارای انواع مختلفی می باشند که خرید آن باید برای هر محیط متناسب باشد. سرامیک طرح سنگ سایز بزرگ دارای ابعاد و رنگ های گوناگونی می باشد امروزه استفاده از سرامیک طرح سنگ به عنوان یک کفپوش بسیار متداول شده است و پوششی بسیار زیبا و عالی برای کف به شمار می آید تنوع در طرح و مقاومت بالای این سرامیکها باعث شده که روز به روز بر تعداد متقاضیان آن ها در سراسر جهان و همینطور در ایران افزوده شود.

سرامیک طرح سنگ بزرگ یکی از محبوب ترین سرامیک ها است که معمولاً در کف محیط های مختلف نصب می گردد مهم ترین ویژگی سرامیک های طرح سنگ ضد آب و ضد حساسیت بودن آن ها است و دوام و ماندگاری بالا در کنار ضد حریق بودن باعث شده که این مدل سرامیک ها به یکی از پر مصرف ترین سرامیک ها در سراسر جهان تبدیل شوند علت دیگر محبوبیت این سرامیک مقاومت بالای آن هچ در برابر نور خورشید و رطوبت هوا می باشد.

قیمت مناسب یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن سرامیک طرح سنگ است این نوع از سرامیک ها در مقایسه با سرامیک های دیگر از قیمت های کمتری برخوردار هستند و همین امر باعث شده که در ردیف پرفروش ترین سرامیک ها جای داشته باشند با توجه به شرایط اقتصادی که در کشور پیش آمده است محصولاتی که از قیمت های ارزان تری برخوردار هستند معمولاً دارای فروش زیادی می باشند که این مسئله در ارتباط با سرامیک نیز کاملا صدق می نماید.

سرامیک درجه یک با ویژگی های فوق العاده در کشورمان در معرض فروش قرار گرفته و به سبب همین ویژگی‌ها آنها را در حجم های زیاد به کشورهای دیگر ارسال کرده و هم اکنون سرامیک های طرح سنگ بسیار پرفروش شده‌اند و درآمد و سود خوبی از طریق آنها حاصل می‌گردد و یکی از مشخصه های آن ها این است که، وزن کم و سبکی داشته و به راحتی می‌توان از آن برای قسمتهای مختلف ساختمان استفاده کرد و مشخصه دیگر آن ها این است که بسیار ضخیم و استاندارد هستند و تنوع سایز آن ها بالا می باشد.

سرامیک طرح سنگ توانسته است جایگاه ویژه‌ای در کشورمان پیدا کند و علاقه مندی آنها در میان مهندسین چندین برابر شده است چون آنها درجه یک و بسیار محکم و مقاوم هستند که حتی عده‌ای برای نمای حیاط و باغ و ویلای خود از این سرامیک ها بهره می برند.

قیمت سرامیک طرح سنگ برای راه پله

قیمت سرامیک طرح سنگ برای راه پله قیمت سرامیک در بازار کاملا متفاوت و متغیر است و قیمت انواع مختلف این محصول به پارامترهای گوناگون بستگی دارد برای مثال برخی از پارامترهای موثر در قیمت سرامیک طرح سنگ برای راه پله عبارتند از:

  • اندازه محصول: یکی از مهم ترین پارامتر ها را می توان اندازه محصول مورد نظر دانست. سرامیک در اندازه های مختلف ۴۰ در ۴۰، ۵۰ در ۵۰ و ۶۰ در ۶۰ و غیره تولید و روانه بازار می شود بدیهی است که هرچه اندازه محصول مورد نظر بزرگتر باشد قیمت آن برای افراد بالاتر خواهد بود.
  • کیفیت محصول: هرچه کیفیت سرامیک بالاتر باشد قیمت تمام شده آن برای خریداران بیشتر است همانطور که می دانید کیفیت صادراتی بهترین کیفیت محصول است که قیمت تمام شده بالاتری نسبت به سایر انواع محصولات دارد.
  • طرح محصول: سرامیک های ساده معمولاً قیمت مناسب تر و کمتری دارند در حالی که سرامیک هایی که روی آنها از طرح های مختلفی استفاده می شود ممکن است قیمت بالاتری را به خود اختصاص بدهند.
  • رنگ سرامیک: برخی از رنگ های موجود در بازار به دلیل دارا بودن مشتریان بیشتر گران قیمت تر هستند و با قیمت بالاتری به فروش می رسند در حالی که برخی دیگر قیمت پایین تری دارند.
  • میزان عرضه و تقاضا: زمانی که میزان تقاضا برای محصول مورد نظر زیاد می شود قیمت تمام شده محصول بالاتر می رود یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت محصول کم کردن عرضه به بازار است زیرا باعث کمیابی محصول مورد نظر در بازار می‌شود و قیمت محصول را بالاتر می برد.
  • مکان خرید: اگر سرامیک را از تولید کنندگان آن خریداری کنید به دلیل حذف واسطه ها قیمت تمام شده آن برای شما مناسب تر است در حالیکه خرید از واسطه ها و مغازه داران باعث بالاتر رفتن قیمت محصول مورد نظر خواهد شد.

سرامیک طرح سنگ گلدن بلک

سرامیک طرح سنگ گلدن بلک امروزه سرامیک ها بخش مهمی از ساختمان سازی را تشکیل می دهند، سرامیک طرح سنگ گلدن بلک از پرکاربردترین سرامیک ها در ساختمان سازی است در رابطه با شناخت و تهیه این سرامیک درجه یک، با کیفیت و مرغوب نکاتی قابل ذکر می باشد که لازم است شما در هنگام خرید به آنها توجه نمایید از جمله این که سرامیک مرغوب از مواد اولیه بسیار با کیفیت و درجه یک تولید می شود. سرامیک هایی که از مواد اولیه درجه یک تولید شده‌اند بسیار با دوام و مرغوب می باشد.

یک سرامیک با کیفیت دارای سطحی کاملاً صاف شفاف و بدون فرورفتگی می باشد نکته مهم و قابل ذکر دیگری که در رابطه با یک سرامیک مرغوب می باشد این است که سرامیک ها باید در مقابل دماهای مختلف مقاومت کافی را داشته باشند و در مقابل تغییرات آب و هوایی ترک بر ندارند، همانطور که می دانید سرامیک چون که بیشتر در معرض تغییرات آب و هوایی قرار می گیرد باید مواد اولیه‌ای که در تولید و ساخت آن به کار می‌رود بسیار با کیفیت و مرغوب باشد.

سرامیک های مورد استفاده در ساختمان دارای تنوع بسیار گسترده می باشد، نمونه دیگر این محصولات سرامیک خارجی می می باشد که بازهم از تنوع بسیار زیادی در ساخت و تولید آنها موجود می باشد نکته قابل ذکر به شما عزیزان این می باشد که سرامیک عمدتاً باید دارای دوام و عمر کافی باشد، چون به هرحال یک ساختمان تا مدت های طولانی قابل سکونت خواهد بود و باید در ساخت آن از وسایل و محصولاتی استفاده شود که آنها هم مرغوب و بادوام باشند.

فروش ویژه سرامیک طرح سنگ با تخفیفات استثنایی یکی از روش هایی است که در آن مشتریان می توانند و محصول مورد نظر خود با قیمت کاملا مناسب و اقتصادی دسترسی پیدا نموده و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند فروش ویژه این محصول به دو دلیل زیر از اهمیت بالایی برخوردار است و کاملاً عالی و درجه یک است:

  1. در فروش ویژه سرامیک تخفیفات ویژه برای مشتریان در نظر گرفته می شود به همین دلیل مشتریان مختلف می توانند محصولات مورد نظر خود را در حدود ۱۰ الی ۳۰ درصد پایین تر از قیمت های موجود در بازار خریداری نمایند و در هزینه های ساخت منزل تا حدود زیادی صرفه‌جویی کنند.
  2. در فروش ویژه علاوه بر تضمین قیمت محصولات، کیفیت محصول مورد نظر نیز به صورت کامل تضمین می‌شود و به همین دلیل مشتریان می توانند به کیفیت بالایی از محصولات دسترسی پیدا نموده و آنها را خریداری کنند کیفیت محصولات در فروش استثنایی به گونه ای است که فروشندگان این محصول کیفیت را تضمین نموده اند و در حدود دو سال ضمانت برای محصول در نظر می گیرند، با این روش خریداران در مورد خرید محصول با کیفیت اطمینان خاطر دارند.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین فروشگاه سرامیک طرح سنگ در ایران، مفتخر است با فروش بالاترین کیفیت و طرح های متنوع از سرامیک به شما عزیزان در امر زیباسازی خانه یا محل کارتان یاری رساند خرید از این مجموعه در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است.