سرامیک طرح سنگ جدید ارزان

سرامیک طرح سنگ جدید دارای طرح های زیبا و رنگ های متنوعی می باشد که نمای چشم نوازی را به محیط مورد نظر شما می بخشد. خرید سرامیک طرح سنگ در ابعاد مختلف به صورت آنلاین و بدون واسطه برای خریداران امکان پذیر می باشد. فاکتورهای تعیین کننده ی قیمت سرامیک طرح سنگ شامل میزان ضخامت، نوع خاک، سایز سنگ، نوع پخت و همچنین نحوه خرید محصول می باشد. سرامیک طرح سنگ دارای درجه بندی های مختلفی می باشد. خرید سرامیک طرح سنگ ارزان از طریق خرید اینترنتی و به صورت مستقیم در بر گیرنده ی هزینه ی مناسبی برای خریداران می باشد. سرامیک طرح سنگ می تواند به صورت براق و لعاب دار و یا اینکه به شکل مات تولید و به بازار مصرف عرضه گردد.

سرامیک طرح سنگ جدید ارزان

سرامیک طرح سنگ بین کابینتی

سرامیک طرح سنگ بین کابینتی

استفاده از سرامیک طرح سنگ بین کابینتی جلوه و نمای جذاب و دیدنی را در محیط آشپزخانه شما به وجود می آورد. طرح های متنوع و چشم نواز سرامیک طرح سنگ بین کابینتی قابلیت نصب بر روی سطوح مختلف از جمله سیمان، گچ، سنگ و همچنین کاشی را به خود اختصاص داده است. این سرامیک زیبا دارای ویژگی های مختلفی از جمله قابلیت شستشو به مواد شوینده و بهداشتی را دارا می باشد. سرامیک طرح سنگ در نوع لعاب دار و همچنین مات ساخته می شود. برخی از افراد طرح درخشان و برخی دیگر مات این نوع سرامیک را می پسندند.

سرامیک طرح سنگ در ابعاد و سایز های مختلفی تولید و به بازار مصرف ارائه می شود. این محصول در مقابل تابش نور خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد. از دیگر مزایایی استفاده از سرامیک سفید طرح سنگ درجه یک و با کیفیت می توان به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و همچنین سرما و گرما اشاره نمود. دوام و استحکام این نوع سرامیک به صورتی است که در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و به راحتی ترک نمی خورد.

نفوذ ناپذیر بودن سرامیک طرح سنگ مشکی در برابر آلودگی ها و آب از خصوصیات منحصر به فرد موجود در این محصول محسوب می شود. استفاده از رنگ روشن سبب بزرگ نشان دادن محیط مورد نظر شما می شود. رنگ های سرامیک طرح سنگ تیره و روشن است. سرامیک طرح سنگ مرمر یکی از نمونه های این محصول است که طرفداران خاص خود را دارد. سرامیک طرح سنگ شامل رنگ های مشکی، سفید، طوسی، کرم، سبز، یشمی، قهوه ای و غیره می شود.

رنگ های مختلف سرامیک طرح سنگ بین کابینتی باعث می شود تا مشتریان بتوانند خرید خوبی را تجربه نمایند. براقیت و درخشندگی سرامیک طرح سنگ فضای بسیار زیبایی را برای محیط آشپزخانه شما فراهم می سازد. ایجاد محیطی شیک با به کارگیری سرامیک طرح سنگ برای شما امکان پذیر می باشد. در تولید سرامیک طرح سنگ از ترکیب خاک رس به همراه ماسه و مواد افزودنی دیگر بهره گیری شده است.

سرامیک بین کابینتی با طرح سنگ در نوع براق و یا مات می تواند مورد استفاده افراد مختلفی قرار گیرد. انتخاب سرامیک نوع مات این محصول علاوه بر ایجاد جلوه ی مناسب گرد و غبار، چربی و لکه را نیز کمتر نشان می دهد و این امر برای افرادی که نمی توانند به صورت مدوام اقدام به شستشو و تمیز کاری نمایند گزینه و انتخاب مناسبی محسوب می شود. نوع درجه یک این نوع سرامیک در مقابل شکستگی و سایش بسیار مقاوم است و همین امر یکی از دلایل خرید فراوان آن از سوی خریداران شده است.

سرامیک طرح سنگ مات

سرامیک طرح سنگ مات

سرامیک ها دارای رنگ های زیبا و طرح های متنوعی می باشد. سرامیک طرح سنگ به صورت براق و درخشان و همچنین مات تولید می شود. سرامیک طرح سنگ مات برای مکان هایی از جمله راه پله، سرویس بهداشتی، حمام و همچنین آشپزخانه به کار برده می شود. جذابیت محیط شما با استفاده از سرامیک طرح سنگ مات به وجود می آید. سرامیک طرح سنگ مرمر مات باعث می شود تا آلودگی و کثیفی روی سطح این محصول نمایان نشود.

به کار گیری سرامیک طرح سنگ مات برخلاف سرامیک براق به عنوان کفپوش در محیط باعت می شود تا شما نیازی به تمیز نمودن و شستشوی مدوام این محصول نداشته باشید. در صورت ایجاد لکه بر سطح سرامیک طرح سنگ مات شما می توانید آن را تمیز نموده بدون اینکه کثیفی آن زیاد قابل مشاهده گردد. سرامیک طرح سنگ مات یک گزینه ی مناسب جهت استفاده در کف سالن های پذیرایی به شمار می رود. سرامیک ها دارای درجه بندی های مختلف 3، 2، 1 می باشند. نوع درجه یک این کالا در برابر ضربه و نفوذ نم و رطوبت دوام فوق العاده خوبی را به خود اختصاص داده است.

نوع درجه یک سراميک طرح سنگ مات دارای استحکام و مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت و سرما می باشد. علاوه بر این قابلیت حفظ رنگ در برابر تابش نور خورشید و همچنین دوام خوب و مناسب در برابر فشار و ترک خوردگی را نیز دارا می باشد. این محصول دارای خصوصیت ضد لغزش نیز می باشد و به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی جهت به کارگیری در کف سالن هتل، بیمارستان ها، رستوران ها و همچنین حمام و سرویس بهداشتی به شمار می رود.

استفاده از طرح سنگ سرامیک مات در ایجاد نمای زیبا و دیدنی موثر می باشد. به وجود آوردن فضای آرام با استفاده از این نوع سرامیک به دلیل طرح و رنگ طبیعی که دارد امکان پذیر می باشد که از طریق خرید اینترنتی بسیار از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. البته باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که استفاده از سرامیک طرح سنگ مات بخصوص در رنگ تیره این محصول سبب می شود تا محیط و فضای استفاده از این نوع سرامیک کوچکتر نیز نشان داده شود. سالن هایی که بزرگ هستند گزینه ی خوبی جهت به کار گیری سرامیک طرح سنگ مات محسوب می شوند.

مقاومت خوب نوع درجه یک و با کیفیت سرامیک طرح سنگ مات در برابر یخ زدگی از فواید استفاده از این محصول است. امکان نصب این سرامیک در اتاق خواب نیز وجود دارد.البته این امر با توجه به سلایق شخصی افراد انجام می شود. ایجاد فضای سنگین و آرامش بخش با استفاده از سرامیک مات طرح سنگ برای افراد علاقمند به این طرح از سرامیک فراهم می باشد. علاوه بر آن افرادی که به سرامیک براق و روشن علاقه ای ندارند نیز می توانند از این محصول در زیبا سازی و ایجاد جلوه ای دلخواه بهره مند شوند.