سرامیک طرح سنگ تراورتن سفید

سرامیک طرح سنگ تراورتن

سرامیک طرح سنگ تراورتن در طرحهای مختلفی ساخته می شود که دارای لعاب مات و براق هستند. این سرامیک برای نمای داخلی و خارجی ساختمان مناسب است و دارای رنگ های قهوه‌ای روشن، مشکلی، سفید و خاکستری روشن و تیره است. به علاوه از سرامیک طرح سنگ تراوتن که جنس آن از آهک است و جزء سنگهای رسوبی و تزئیناتی درست می شود. سنگ ‌تراورتن در درون غارها و کف دریاچه ها وجود دارد. همچنین آهن و کلسیم از ترکیبات این سنگ هستند که باعث رگه رگه شدن طرح و رنگ‌ روی سنگ می شوند.

سرامیک طرح سنگ تراورتن سفید

سرامیک طرح سنگ روشن

سرامیک طرح سنگ روشن سرامیکها دو نوع تیره و روشن هستند که ما امروزه در حمام، حیاط، دیواره خانه‌ ها استفاده می کنیم. از سرامیکهای روشن برای تزئینات و نمای ساختمانها استفاده می کنند. یکی از این سنگهای سرامیک طرح سنگ سه بعدی، مورانو است. این سنگ با توجه به رنگ ‌روشنش بسیار پر کاربرد در نمای ویلا، باغ و غیره است . این سرامیک از خاک ‌قرمز تولید می شود. علاوه‌ بر این‌ از مقاومت بالایی برخوردار است و آب را جذب نمی کند.

سرامیک طرح مرمر یکی دیگر از سرامیکهای روشن است که پوششی با دوام برای کف، دیوار و دیگر بخش‌های ساختمان است همچنین زیبایی جالبی دارد . و به رنگ های سبز، سفید، کرم، طوسی روشن و مشکی با رگه های قهوه ای، سفید، طلایی، ذغالی و غیره است. استفاده از این سرامیک در منزل بیشتر برای پذیرایی، اتاق خواب و سرامیک کف آشپزخانه مناسب می‌ باشد.

عکس سرامیک طرح سنگ

عکس سرامیک طرح سنگ سرامیک طرح سنگ ‌مدلها و رنگهای متفاوتی دارد که در نمای ساختمان و زیبایی آن مورد استفاده قرار می گیرند. این سرامیک انواع مختلفی دارد و به خاطر دوام و هزینه مناسبی که دارند از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و نوعی سرامیک صادراتی محسوب می شود.

سرامیک ها در زیبایی داخل ساختمان و باغ و غیره به کار برده می شوند. استفاده از این سرامیکها در دکوراسیون داخلی منزل، علاوه بر زیبایی کاربردهای دیگری نیز می تواند داشته باشد. مثلا اینکه استفاده از آنها برای کف منازل، فضای داخلی آن را بزرگتر نشان خواهد داد که در این زمینه، استفاده از رنگهای روشن بیشتر کارایی دارد. استفاده از مدل های جذاب و شیک سرامیکهای طرح سنگ در ابعاد بزرگ برای کف سالن پذیرایی، ضمن اینکه فضای داخلی ساختمان را بزرگتر نمایان می کند، تاثیر زیادی در شیک و مرتب بودن خانه ها دارد.

سرامیکها به عنوان کف پوش و دیوار پوش در خانه ها بسیار کاربرد دارند. سرامیک طرح سنگ در گروه‌ های مختلف کابردی مثل سرامیک کف طرح سنگ، سرامیک نما طرح سنگ و سرامیک طرح سنگ برای دیوار طراحی و تولید می‌شوند. این سنگ ها ماندگاری بالایی دارند و در تمیز کاری به آسانی عمل می کنند.

سرامیک طرح سنگ یکی از گونه‌ های سرامیک با مدلهای متنوع و طرحهای کاربردی برای قسمتهای مختلف ساختمان است. این سنگ برای دیوار ،سرامیک کف طرح سنگ و سرامیک نمای طرح سنگ در ابعاد بزرگ زیبایی و جلوه خاص تری داشته و بیشتر در سایز بزرگ تولید و کاربرد دارد. و از ویژگی های این سنگ نفوذ ناپذیری آب، رطوبت و دیگر آلودگیهای محیط و همین طور مقاومت بالا در برابر ضربه برخوردار است.

سرامیک طرح سنگ که در رنگهای روشن مثل سفید و رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای، یشمی و مشکی تولید می شود و برای ساختمان با ویژگی‌های ساختاری متفاوت قابل اجرا است. به عنوان مثال طرح سنگ روشن آن برای بزرگ نشان دادن نشیمن در خانه های کوچک مناسب است.

سرامیک طرح سنگ برای کف

سرامیک طرح سنگ برای کف سرامیک طرح سنگ مشکی برای کف باید مقاومت بالایی داشته باشد و کیفیت آن نیز در دراز مدت خوب باشد. این کیفیت به مناطقی که در آن سکونت داریم بستگی دارد مثلا اگر در مناطق سردسیر محصولات را استفاده می کنید بهتر است که کیفیتی متناسب با مناطق سردسیر خریداری نمایید. همچنین اگر در حال ساخت پروژه در مناطق معتدل هستید ( بیشتر مناطق ایران بجز مناطق غربی کشور معتدل هستند ) استفاده از سرامیکهای معمولی و با کیفیت متوسط نیز می تواند گزینه خوبی باشد.

سرامیک سایز ۶۰×۱۲۰ که جزو بزرگترین تولیدات صنعت سرامیک است در رنگهای مشکی و مات تنوع خوبی دارد و می توان از آنها برای کف سالن پذیرایی استفاده نمود. سرامیک کف پذیرایی دارای یک تناژ کلی و پس زمینه اصلی است. پس زمینه این سرامیک به چند دسته تقسیم می شود که شامل تراورتن سفید، کرم، طوسی و مشکی هستند .

سنگ مرمر یکی دیگر از سنگهایی است که در کف ساختمانها استفاده می شود. رنگ این سنگ متمایل به سبز و دارای رگه های سنگ است. سرامیک طرح سنگ مرمر بیشتر متمایل به کرم بوده و دارای رگه های نا منظم می باشد. برای دکوراسیون لاکچری استفاده از طرح سنگ مرمر بیشتر است.

کلکته یکی دیگر از این سنگها است که در کف خانه‌ ها استفاده می شود. رنگ آن متمایل به طوسی و دارای رگه های مشکی است . طرح کلکته دارای زمینه سفید ( سفید یخچالی یا سفید شیری ) است. و برای دکوراسیون معمولی و نرمال از این سنگ به کار می برند.

متریال از سنگهایی است که در کف آشپزخانه استفاده می شود. در آشپزخانه تمیزی بسیار مهم است و همچنین بخاطر شستشوی زیاد مقاومت سنگ باید بالا باشد و این سنگ این ویژگی ها را داراست .

سرامیک طرح سنگ رودخانه ای

سرامیک طرح سنگ رودخانه ای قلوه سنگها یکی از انواع سنگهای رودخانه ای هستند. این سنگ برای دکور و ساخت اثاثیه فضای سبز بیرونی است که علاوه بر زیبایی مانع فرسایش زود هنگام آنها می شود.

سنگ تزئینی قلوه ای جهت طراحی باغ و فضای باز سبز به کار می رود. به علاوه برای ساخت راه های طبیعی در فضای سبز، طراحی ویلا و پارک انواع آب نما، فضاهای داخلی اسفاده می شوند. قلوه سنگ رودخانه ای ممتاز و دانه بندی شده برای دکوراسیون داخلی و تزئین محوطه های شنی و ساخت محوطه های بازی کودکان و همچنین محوطه باغ نیز به کار برده می شود که می توان از طریق خرید اینترنتی سرامیک آن را تهیه نمایید.

از قلوه سنگ برای پوشش خاک گلدان و فلاور باکسها استفاده می گردد. همچنین استفاده از قلوه سنگ در فضاهای ما بین پوششهای چوبی کف، طرحهایی بسیار زیبا را در بام و تراس و پاسیو خلق می کند. علاوه بر این امروز استفاده از چوب و قلوه سنگ برای کف پوش کردن فضاهای باز در تراسها و بامها بسیار رایج شده است.