سرامیک طرح سنگ برای کف پذیرایی دیوار

سرامیک طرح سنگ دیوار برای کف پذیرایی دیوار، در طرح ها و رنگ های متنوعی موجود است که از نظر جنس هم انواع آن با هم دارای تفاوت هستند. هر کدام از انواع سرامیک طرح سنگ برای کف پذیرایی و دیوار، مشخصات و ویژگی های مربوط به خود را دارا هستند و اگر اختلاف قیمت کم و زیاد را در بین آنها مشاهده می کنید یقین داشته باشید که این اختلاف قیمت، مربوط به درجه کیفیت آنها است.

سرامیکهایی که ما برای کف پذیرایی انتخاب می‌کنیم باید دارای مقاومت بالایی باشند تا بتوانند در برابر فشار و ضربه تحمل زیادی داشته باشند و خیلی سریع دچار ترک و شکستگی نشود. همچنین رنگ این سرامیک ها نیز باید علاوه بر زیبایی و خاص بودن، ثابت باشد تا به خاطر تمیز کردن، رنگ آنها تغییر پیدا نکند. دقت داشته باشید که هرچه ضخامت ابعاد سرامیک طرح سنگ، بیشتر باشد مقاومت آن هم بیشتر است لذا، سرامیک های دارای ضخامت بیشتر، انتخاب برگزیده تری هستند.

در حال حاضر وقتی به بازار خرید سرامیک یزد مراجعه می کنیم با تنوع بسیار بالایی از آنها روبرو می شویم و این تنوع زیاد، تا حدودی امکان انتخاب را برای افراد سخت تر می کند لذا، همیشه برای خرید سرامیک درجه یک و باکیفیت و همینطور زیبا، باید سعی کنیم مراکزی را انتخاب کنیم که در آن ها افرادی حضور داشته باشند تا ما بتوانیم به راحتی سوالات خود در مورد سرامیک مورد نظر را از آنها بپرسیم و با خیال راحت خرید سرامیک دلخواه را انجام دهیم.

سرامیک طرح سنگ برای کف پذیرایی دیوار

سرامیک طرح سنگ برای سرویس بهداشتی

سرامیک طرح سنگ برای سرویس بهداشتی سرامیک طرح سنگ برای سرویس بهداشتی، یک انتخاب عالی و درجه یک می باشد. با وجود اینکه سرویس بهداشتی از جمله مکان هایی می‌باشد که همیشه در معرض مستقیم رطوبت و آب قرار دارد بهتر است که قسمت کف و دیوارهای آن را با سرامیک با کیفیت بپوشانیم تا امکان تمیز کردن و پاکسازی آن خیلی راحت تر انجام بگیرد. همانطور که همه ما می دانیم انواع سرامیک نسبت به آب و رطوبت مقاوم هستند در نتیجه، می توان با استفاده از آب و مواد شوینده خیلی راحت سطوح آنها را شستشو داد و نگران هیچ گونه خسارتی نباشیم.

تنوع رنگ در بین کاشی و سرامیک میبد و سرامیک اصفهان مناسب برای سرویس بهداشتی بسیار زیاد می باشد و انتخاب رنگ آن ها بستگی به سلیقه شخصی شما دارد و خوشبختانه رنگ بندی سرامیک ها به حدی زیاد می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی رنگ تیره و یا روشن مورد نظر خود را به راحتی از میان آنها انتخاب کنید. برخی از سرامیک های مناسب برای سرویس بهداشتی از نوع ساده هستند اما گروهی دیگر از آنها از نوع طرح دارد که تنوع طرح هم در بین آنها بسیار زیاد است.

با سرامیک کردن سرویس بهداشتی، یک منظره یکنواخت و یک رنگ به دست می آید که علاوه بر زیبایی، دارای ویژگی های خیلی خوب دیگری هم می باشد؛ برای مثال: با توجه به اینکه سرویس بهداشتی یکی از مکان هایی می باشد که باید همیشه به تمیزی آن اهمیت فراوان دهیم تا از این طریق مبتلا به بیماری های عفونی نشویم انتخاب سرامیک مناسب و با کیفیت، برای آن این امکان را به شما می‌دهد که در طول روز بتوانید سایر محیط آن را با خیال آسوده شستشو دهید و با این کار از انتشار بیماری های عفونی جلوگیری کنید.

نکته قابل ملاحظه دیگر این است که بهتر است برای کفپوش کردن سرویس بهداشتی از سرامیک های استفاده کنیم که دارای سطح لغزنده نمی باشند زیرا در این حالت، اگر بر روی آنها آب ریخته شود و خیس شوند از خطر لغزندگی جلوگیری می شود و تعادل افراد به خوبی حفظ می شود پس زمانی که برای خرید سرامیک به مراکز خرید مراجعه می کنید به این نکته توجه داشته باشید. داشتن دقت و توجه زیاد در هنگام خرید سرامیک، به شما اطمینان می دهد که هیچگاه انتخاب نادرست انجام ندهید.

سرامیک طرح سنگ تیشه ای

سرامیک طرح سنگ تیشه ای سرامیک طرح سنگ تیشه ای، از طرح های بسیار خاص و زیبا می باشد که در رنگ های متنوعی موجود می باشد. تولید کنندگان این دسته از سرامیک، آنها را در ابعاد و اشکال مختلفی تولید می کنند تا افراد بتوانند از آنها در قسمت‌های مختلف ساختمان، استفاده کنند. انواع سرامیک طرح سنگ تیشه ای، از نظر قطر و درجه ضخامت، با هم دارای اختلاف هستند و همین تفاوت ها باعث شده است که برای محیط های مختلف بتوان از انواع مناسب آنها استفاده کرد.

این دسته از سرامیک، نسبت به ضربه و فشار تحمل بسیار بالایی دارند و همین عامل باعث شده است که در محیط های پر تردد و پر رفت و آمد هم بتوان از آنها استفاده کرد از طرفی این سرامیکها با توجه به طرح و رنگ های بسیار زیبایی که دارند مناسب برای قسمت کف و دیواره می باشند. استفاده از سرامیک آشپزخانه، در حال حاضر بسیار زیاد شده است و تولید کنندگان سرامیک، در گذر زمان سعی کرده اند انواع مقاوم تری از آنها را در طرح های بسیار جدید و زیبا ارائه دهند که خوشبختانه در این زمینه هم بسیار موفق عمل کرده‌اند و سرامیک طرح سنگ تیشه ای یکی از پرفروش ترین انواع سرامیک های جدید موجود در بازار می باشد.

این نوع سرامیک در برابر مواد شوینده و اسیدی تحمل بالایی دارد و رنگ آن هیچگاه تغییر پیدا نمی کند و در گذر زمان، رنگ و طرح آن ثابت باقی می ماند. انتخاب این نوع سرامیک برای کف پوش کردن دیوار باعث می‌شود که یک منظره زیبا و یکدست به وجود بیاید که در زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان تاثیر بسیار زیادی دارد حال آنکه بتوانیم رنگ و طرح این سرامیک ها را متناسب با دیگر اجزای دکوراسیون داخلی انتخاب کنیم با این کار می‌توانیم منظره ای فوق العاده زیبا تر را خلق کنیم.

میزان جذب رطوبت توسط این نوع سرامیک بسیار پایین می‌باشد و قدرت چسبندگی آن با چسب و ملات سیمان نیز بسیار زیاد است به گونه‌ای که در طول یک بازه زمانی کوتاه بعد از نصب شدن، حالت چسبندگی خود را به خوبی اجرا می‌کند و از جای خود تکان نمیخورد به گونه ای که برای جابجا کردن آن تنها می توان سرامیک را شکست. اینکه گفته می‌شود میزان جذب رطوبت توسط سرامیک طرح تیشه ای بسیار پایین است بنابراین، نفوذ رطوبت در قسمت زیرین آن خیلی کم است و این باعث می شود که همیشه در جای خود مقاوم و مستحکم باقی بماند.