خرید کاشی و سرامیک فله ای با قیمت مناسب

شرکت های تولید کننده کاشی و سرامیک مقداری از تولیدات خود را به صورت فله ای و با تناژ بالا از کارخانه خارج می کنند. این محصولات معمولا بدون بسته بندی و قیمت پایین تر عرضه می شوند. پس از خرید کاشی سرامیک فله ای با قیمت مناسب می توان از آنها برای کاربری های مختلف استفاده کرد. این نوع محصولات را پس از برش دادن به اندازه های مورد نظر برای کاشی کاری کارخانه ها و ساختمان ها و همچنین برای معرق کاری استفاده می کنند.خرید کاشی و سرامیک فله ای با قیمت مناسب

فروش عمده کاشی و سرامیک فله ای در بازار

فروش عمده کاشی و سرامیک فله ای در بازارکارخانه های تولید کننده کاشی و سرامیک برای فروش عمده کاشی و سرامیک فله ای در بازار در استان ها و شهرهای مختلف کشور نمایندگی فروش دارند و محصولات خود را به خریداران عرضه می کنند. اگر قصد خریداری کاشی یا سرامیک دارید، برای خرید عمده می توانید به نمایندگی های فروش مراجعه نمایید. علاوه بر فروش سرامیک و کاشی به صورت مراجعه حضوری معمولا فروش بصورت اینترنتی برای دسترسی آسان به محصولات ارائه می گردد.

لیست قیمت کاشی و سرامیک فله ای

لیست قیمت کاشی و سرامیک فله ایلیست قیمت کاشی و سرامیک ساختمان فله ای با توجه به نوع و جنس آنها تعیین می شود.

کاشی و سرامیک از نظر میزان سالم بودن به سه دسته تقسیم می شوند:

  •  سالم
  •  درهم
  • شکسته

کاشی و سرامیک سالم گرچه سالم هستند ولی چون استانداردهای لازم را ندارند به عنوان کاشی ارزان و بصورت عمده و تنی به بازار عرضه می شوند.

کاشی های درهم درواقع مجموعه ای از کاشیهای شکسته و سالم در کنار هم هستند که پس از برش دادن میتوان از آنها برای کاشی کاری ساختمان استفاده کرد. از نوع شکسته برای هنر معرق کاری استفاده می کنند.

کاشی ها از نظر جنس به سه دسته تقسیم می شوند:

  • پرسلانی (فول بادی)
  • خاک قرمز (رد بادی)
  • خاک سفید

طرح سرامیک و کاشی در قیمت آنها تاثیر ندارد و به قیمت سرامیک و کاشی ساده عرضه می شوند

عرضه بدون واسطه کاشی و سرامیک در کشور

عرضه بدون واسطه کاشی و سرامیک در کشورکارخانه های مختلف با عرضه بدون واسطه کاشی و سرامیک در کشور تولیدات خود را به فروش می رسانند. شرکت ها برای عرضه محصولات خود برای مشتری راه های ارتباطی در نظر می گیرند.

عرضه کاشی و سرامیک بدون واسطه هزینه کمتری را برای مصرف کننده در بر خواهد داشت به همین دلیل بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. خرید بدون واسطه برای کسانی که پروژه های ساختمانی و آپارتمانی دارند مقرون به صرفه تر خواهد بود.

نکات مهم در خرید کاشی و سرامیک فله ای

نکات مهم در خرید کاشی و سرامیک فله ایدرنظر گرفتن نکات مهم هنگام خرید کاشی و سرامیک فله ای برای کاهش هزینه ها و پایین آمدن قیمت بسیار اهمیت دارد

  1. تا جایی که امکان دارد میزان درخواست خود را بالا ببرید و 10 تا ۱۵ تن سفارش دهید.
  2. در نظر داشتن ظرفیت کامیون و استفاده از تمام ظرفیت آن عامل مهمی در پایین آوردن هزینه ها خواهد بود. مثلا یک کامیون شش چرخ ظرفیت بارگیری 10 تن و کامیون ده چرخ ظرفیتی معادل با 15 تن کاشی را دارد.
  3. به این موضوع که این کاشی ها را برای چه کاری قرار است استفاده شود توجه کنید. کاشی هایی که شکستگی زیادی دارند و جزو کاشی شکسته محسوب می شوند برای کاشی کاری ساختمان نامناسب اند. از این دسته  برای معرق کاری کاربرد دارند.