جسد سلاخی شده درون فوم سقفی در کارخانه یونولیت شاهرود

تفاوت اصلی بین استایروفوم و فوم سقفی این است که استایروفوم یک پلیمر پلی استایرن اکسترود شده است.

استایروفوم و ترموکل انواع مهمی از مواد پلیمری هستند که کاربردها و کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارند. فوم پلی استایرن یک مارک تجاری پلی استایرن است، در حالی که ترموکل یک پلیمر گرمانرم از استایرن است که قابلیت قالب گیری در اشیاء را دارد.

قیمت یونولیت سقفی شاهرود که یک مارک تجاری پلی استایرن است بسیار به صرفه است.

در دسته فوم پلی استایرن اکسترود شده سلول بسته (XPS) قرار می گیرد. این ماده دارای رنگ آبی روشن است. استایروفوم حاوی حدود 98 درصد هوا است که آن را سبک وزن و شناور می کند.

هنگام در نظر گرفتن موارد استفاده از استایروفوم، کاربردهای زیادی به عنوان مصالح ساختمانی در پوشش عایق ساختمان و عایق کاری لوله ها دارد.

فوم

علاوه بر این، می‌توان از این ماده در زیر جاده‌ها و سایر سازه‌ها برای جلوگیری از آشفتگی خاک در اثر یخ زدگی استفاده کرد.

جدا از آن، ما می توانیم از این ماده در پانل های عایق سازه ای استفاده کنیم. این گلفروشان در محصولات صنایع دستی استفاده می کنند.

برخی ادعا می کنند قیمت فوم سرد درجه یک بالا و همچنین سرطان زا است. اما شواهد محدودی تحت عنوان EPA و آژانس بین المللی تحقیقات سرطان وجود دارد که معتقد است استایرن برای انسان و حیوانات آزمایشی سرطان زا است.

ترموکل یک پلیمر ترموپلاستیک از استایرن است که قابلیت قالب گیری در اشیاء را دارد.

قیمت فوم، این ماده پلیمری از که مونومر استایرن تشکیل شده است در همه جا یکسان است.

پلیمریزاسیون مونومر استایرن منجر به تشکیل پلی استایرن می شود. پلی استایرن یک پلیمر مصنوعی است که به ترموکل معروف است. در عایق حرارتی مفید است.

به عنوان جایگزین ترموکل می توانیم از کاغذ لانه زنبوری استفاده کنیم. علاوه بر این، ترموکل یک ضربه گیر خوب است که می تواند تکان های محیط خارجی را جذب کند و از شکستن آن جلوگیری کند.

علاوه بر این، سبک، بادوام و مقاوم در برابر رطوبت است. بنابراین می توانیم از این مواد برای بسته بندی وسایل ظریف استفاده کنیم.

  • منابع:
    1. What is the Difference Between Styrofoam and Thermocol

  • تبلیغات: 
      1. فروش آنلاین نخ پلی استر در 5 دقیقه
      2. فروشندگان فیله مرغ طعم دار
      3. تولید کنندگان آبلیمو ارگانیک ممتاز
      4. شرکت عرضه کننده نان بستنی درجه یک صادراتی