تفاوت هایی که بسته بندی غذا در کیسه فریزر رولی پنگوئن با فویل آلمینیومی دارد

اگر چندین کیسه را به طور همزمان آب بندی می کنید، ارزش آن را دارد که یک ظرف بزرگ را با آب پر کنید و از این ترفند مفید برای نتایج تقریباً شبیه به خلاء آب بندی استفاده کنید، یک کیسه پر شده و به سختی باز شده را با زیپ درست بالای کیسه در آب فرو کنید.

خط آب در حالی که کیسه را به آرامی فرو می‌برید، اجازه دهید هوا خارج شود و درست قبل از اینکه دهانه را زیر آب بگذارید، آن را ببندید.

این فرآیند می تواند به خروج هوای بیشتری از کیسه های سیلیکونی نیز کمک کند.

برای اقلامی که برای قرار دادن آنها در کیسه فریزر رولی پنگوئن بیش از حد سخت هستند، مانند تکه های بزرگ گوشت، یک قرص نان، یا یک کیک باندت، می توانید از هر یک از چندین نوع بسته بندی مخصوص فریزر استفاده کنید تا آنها را محکم ببندید.

این به ترجیح یا آنچه در دست دارید برمی گردد. یک پوشش پلاستیکی درجه فریزر کار خواهد کرد، اما پیدا کردن آن دشوار است.

سوزان دریسن، مربی ترویج علوم غذایی در دانشگاه مینه سوتا، بسته بندی فریزر Glad Press’n Seal را توصیه می کند که در این مقاله به صورت آنلاین فروخته شده است.

اگر فقط روکش پلاستیکی معمولی دارید که نازکتر است، برای کیفیت بهتر از چند لایه استفاده کنید.

فویل آلومینیومی نیز به خوبی با محصولات پخته شده یا سایر موارد غیر یکنواخت مطابقت دارد.

فویل‌های سنگین مانند فویل آلومینیومی Reynolds Heavy Duty را انتخاب کنید، زیرا ضخیم‌تر و پاره شدن آن در صورت انباشتن یا جابجایی اشیاء در اطراف سخت‌تر است.

به عنوان یک خط دفاعی اضافی در برابر سوختگی فریزر، می توانید ابتدا از یک لایه پلاستیکی قبل از پوشاندن با فویل استفاده کنید.

برای بسته بندی گوشت ها به خوبی، آندرس دوست دارد از کاغذ فریزر مانند این کاغذ ساخته شده توسط رینولدز استفاده کند.