تاثیر استفاده از تلویزیون و ارزیابی دقیق میزان روابط بین فعالیت های کودکان

با این حال، توجه به این نکته مهم است که یک بررسی تجربی جابجایی یا زمان مبادله مستلزم یک حسابداری کامل از تمام فعالیت هایی است که کودکان در یک دوره 24 ساعته در آن شرکت می کنند.

در غیر این صورت، ارزیابی دقیق میزان روابط بین فعالیت هایی که کودکان در آن شرکت می کنند غیرممکن است.

این درک تلویزیون هوشمند سونی بسیار جدید است.

رابینسون8 در سال 1972 اظهار داشت: یک ضعف عمده ادبیات موجود، شکست آن در به کارگیری چارچوب نمونه گیری مناسب از زندگی روزمره است که با آن تأثیر کامل تلویزیون را ارزیابی کند.

با این حال، تلویزیون سامسونگ ۴۳ اینچ تعجب آور است که تعداد کمی از مطالعات موجود از روش نمونه گیری زمانی مناسب استفاده کرده اند.

با توجه به اینکه نگرانی در مورد جابجایی فعالیت‌های سالم‌تر توسط تلویزیون برای دهه‌ها در آگاهی عمومی و دانشگاهی وجود داشته است، کمبود نسبی تحقیقات تجربی در مورد این موضوع شگفت‌آور است.

در این مقاله، ما رابطه بین مدت زمانی را که کودکان صرف تماشای تلویزیون می‌کنند و مدت زمانی که آنها صرف فعالیت‌هایی می‌کنند که از نظر رشد مناسب‌تر هستند را بررسی می‌کنیم.

ما از داده های تلویزیون 55 اینچ پارس موج اول مکمل رشد کودک CDS-I استفاده می کنیم.

یکی از قوی‌ترین عناصر CDS-I تکیه آن به یادداشت‌های 24 ساعته استفاده از زمان برای ثبت زمان صرف شده در استفاده از رسانه و سایر فعالیت‌ها است.

داده‌های CDS دارای نقاط قوت متمایزی برای بررسی رابطه بین زمان صرف شده برای تماشای تلویزیون و زمان صرف شده در فعالیت‌های دیگر هستند:

(1) داده‌ها از نمونه‌ای تلویزیون ال ای دی نماینده ملی از کودکان استخراج شده‌اند که امکان استنتاج در مورد زمان‌بندی در سطح جمعیت را فراهم می‌کند.

(2) فعالیت‌های کودکان و استفاده از رسانه با استفاده از یادداشت‌های روزانه 24 ساعته اندازه‌گیری شد که امکان مقایسه مستقیم مبادلات زمانی را فراهم می‌آورد.

(3) داده‌ها از کودکان 0 تا 12 ساله جمع‌آوری شد، که امکان بررسی معاوضه‌های زمانی را در میان کودکان حتی بسیار کوچک فراهم می‌کند.

  • منابع:
    1. Time Well Spent? Relating Television Use to Children’s Free-Time Activities
  • تبلیغات: 
    1. سقف کاذب متحرک که همه را شگفت زده کرد
    2. 2 برابر شدن رشد اقتصادی با کمک محصولات عجیب!
    3. قانون پولدار شدن با روشهای باور نکردنی
    4. نتایج چند نمونه روغن تجاری