با کمک شوینده صورت کامان از شر جوش های سر سیاه خلاص شوید

هنگامی که پوست در اثر تهاجمات خارجی مکرر  مانند آلودگی، استرس، اشعه ماوراء بنفش، محصولات مراقبتی نامناسب حساس می شود، تمایل به سرخ شدن و سفت شدن دارد.

این ناراحتی را می توان با یک پاک کننده ضد قرمزی مانند شوینده صورت کامان صورت که علاوه بر پاک کننده، مرطوب کننده و تغذیه کننده، ترکیبات فعال تسکین دهنده دارد، اصلاح کرد.

در میان آنها، آب حرارتی سنت جروای مونت بلان به دلیل خواص ضد التهابی آن شناخته شده است که برای پوست های حساس ایده آل است.

سطح بالایی از سدیم، سولفات و کلرید دارد که به آن اجازه می دهد هموستاز سلولی، یعنی تعادل پوست را حفظ کند.

محتوای کلسیم و منیزیم موجود در آن تشکیل عملکرد مانع پوست را تسریع می کند، در حالی که استرانسیوم تحریک را مهار کرده و خارش را کاهش می دهد.

جوش های آکنه، منافذ گشاد شده، جوش های سرسیاه، پوست مستعد ناقص باید به ویژه مراقب پاکسازی باشد، که در حین اکسیژن رسانی مجدد اپیدرم، منافذ را مسدود می کند.

فرمول های لایه بردار (مخصوصاً با غلات) لزوماً ایده خوبی نیستند، به خصوص اگر خیلی تهاجمی باشند.

همینطور برای پاک کننده های شوینده، با صابون، که تمایل به ایجاد واکنش بیش از حد دارند.

ایده خوب صورت خود را با یک پاک کننده ملایم پاک کننده صورت مبتنی بر آب حرارتی تسکین دهنده و دارای روی تصفیه کننده و اسید سالیسیلیک لایه بردار، مانند ژل پاک کننده پاک کننده Saint Gervais Mont-Blanc پاک کنید.

در حمام، در اینجا ژست های مناسب برای پوست شفاف و تمیز، صبح و عصر وجود دارد.

صورت و گردن را مرطوب کنید، چرا که نه با مه آب گرم، سپس پاک کننده صورت مناسب برای پوست را با حرکات دایره ای بمالید و ماساژ دهید، سپس با آب زلال کاملاً بشویید.

در صورت لزوم، اولین حرکت را با یک گذر از پنبه آغشته به آب میسلار با آب حرارتی دنبال کنید، این پاکسازی مضاعف واقعاً به خلاص شدن از شر تمام این ناخالصی ها و اصلاح هرگونه عدم تعادل کمک می کند.