با چرم گاوی ضخیم می توانید بیماری های خود را درمان کنید

پایگاه آموزشی چرم با چرم گاوی ضخیم که توسط دکتر ژانگ کوان و همکارانش تأسیس شده است، دارای پایه قوی از کادر آموزشی است و به امکانات آزمایشی مجهز است.

ترکیب پژوهشی درون مدرسه ای با مطالعه مشترک بین رشته ای شکل گرفته است و بر همین اساس نظام آموزشی و علوم چرم با ویژگی های خاص خود به وجود می آید.

از سازماندهی اولین کنگره بین المللی آکادمیک چرم تا اجتماعات آکادمیک بین المللی مکرر، برخی از استعدادهای برجسته برای آموزش پرورش یافته اند، از جمله استاد ویژه برنامه دانش پژوهان چونگ کنگ، استاد مشهور در سراسر کشور، رهبران دانشگاهی و فناوری.

در استان سیچوان و کارشناسانی که از کمک هزینه ویژه وزارت امور خارجه برخوردار هستند و غیره.

از سال 1986 پروفسور He Xianqi به عنوان رهبران موضوع تلاش کرد و اولین تخصص دکترا را دریافت کرد، برنامه آموزشی پزشکان به سرعت توسعه یافت.

اکنون بیش از ده استاد راهنمای دکتری وجود دارد.

مدیر آزمایشگاه ملی مهندسی فناوری پاک چرم سازی و استاد راهنمای دکترا – پروفسور. شی بی اولین دکترا برای تحقیقات برنزه کردن در چین است.

علوم و مهندسی چرم مجله دانشگاهی تاسیس شده توسط پروفسور هی شیانچی به یک نشریه دو هسته ای تبدیل شده است که به گسترش علم چرم کمک می کند.

فناوری و تبادل نتایج تحقیقات همچنین، تخصص چرم دانشگاه علم و صنعت شانشی که دارای تخصص دکترا است، متخصصان و دانش پژوهان مشهور چرم را پرورش داده و به نتایج تحقیقاتی متعددی دست یافته است.

در حال حاضر، تنها تخصص چرم گذشته کالج ها و دانشگاه ها در چین به مجموعه ای از تخصص ها از جمله فرآیند دباغی، شیمی و مهندسی چرم، ماشین آلات چرم، تجارت چرم، طراحی برای کالاهای چرمی و غیره تبدیل شده است.

علاوه بر این، دوره های مکاتبه ای، بزرگسالان نیز وجود دارد. آزمون خودآموزی و دوره های آموزشی بزرگسالان برای کالج های راهنمایی برای پرورش پرسنل ویژه همه جانبه برای صنعت چرم.