باطری ماشین زیتکس دیگر به تعمیرگاه نروید!!

یک خودروی الکتریکی با بسته باتری لیتیوم یونی عملکردی مشابه خودرویی با موتور احتراق داخلی و باک پر بنزین دارد، زیرا یک خودروی الکتریکی با ترکیب مناسبی از ظرفیت باتری، وزن محدود و راندمان آیرودینامیکی می تواند صدها مایل بین شارژ رانندگی کنید.

با این حال، اوج قدرت یک EV با وضعیت شارژ آن کاهش می‌یابد، به همین دلیل است که ما تمام تست‌های عملکرد خود را با شارژ ۱۰۰ درصد شروع می‌کنیم.

باطری ماشین زیتکس دارای طول عمر بالایی است و می تواند کارایی ماشین را بهتر کند.

گفته می شود، باتری های لیتیوم یونی دارای معایبی هستند:

تولید باتری‌های لیتیوم یونی پرهزینه است و استخراج کبالت و نیکل مورد نیاز برای ساخت این دستگاه‌های ذخیره‌سازی انرژی مملو از نگرانی‌های زیست‌محیطی و بشردوستانه است.

مدیریت باتری داخلی برای طول عمر باتری های لیتیوم یون بسیار مهم است.

شارژ و دشارژ کامل باتری‌های لیتیوم یونی، عمر مفید آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اگرچه احتمال کم است، باتری های لیتیوم یونی پتانسیل گرم شدن بیش از حد و آتش گرفتن را دارند.

دماهای شدید بر شارژ و دشارژ باتری های لیتیوم یون تأثیر می گذارد.

با این حال، خودروسازان اکثر این مسائل را با توسعه نرم افزاری که سلامت و دمای باتری را مدیریت می کند، برطرف کرده اند، که دومی شامل سخت افزار اختصاصی نیز می شود.

مانند سیستم های سرمایش و گرمایش که برای بهبود کارایی (و ایمنی) باتری لیتیوم یونی طراحی شده اند.

آیا آنها در اوج زمستان در نروژ یا تگزاس در بحبوحه موج گرمای شدید، یک خودروی الکتریکی را تشویق می کنند.

صرف نظر از حدس و گمان، ساده ترین راه برای قضاوت در مورد طول عمر یک بسته باتری از طریق ضمانت سازنده است.

با توجه به هزینه تعویض بسته باتری، هیچ خودروسازی نمی خواهد با این صورتحساب گیر کند، زیرا آنها انعطاف پذیری و طول عمر بسته را بیش از حد برآورد کرده اند.

بنابراین، ضمانت محدود باتری، بینشی از آنچه سازنده به عنوان حداقل طول عمر بسته معمولی می‌داند، ارائه می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.