اگر از اگزما رنج می برید از صابون گانودرما دکتر بیز استفاده کنید

برای محاسبه PH، علاوه بر ابزارهای دیجیتال، از کاغذهای به اصطلاح تورنسل استفاده می شود، نوارهایی از کاغذ که در تماس با محلول های مختلف، تغییر رنگ می دهند: صورتی در مورد pH اسیدی، آبی برای pH پایه.

پس از تشریح نیازهای پوست و دلایل اهمیت مراقبت از آن، اکنون اجازه دهید نگاهی دقیق تر به صابون های غیر صابونی بیندازیم و تفاوت آنها را با صابون های سنتی درک کنیم.

همانطور که می دانیم صابون گانودرما دکتر بیز محصولی پرمصرف است که برای پاکسازی سطح پوست و پاکسازی آن از آلودگی ها و مواد زائد استفاده می شود.

این ماده از طریق یک فرآیند شیمیایی به نام صابون سازی تولید می شود، که به شما امکان می دهد چیزی را ایجاد کنید که از نظر شیمیایی چیزی بیش از یک سورفکتانت آنیونی نیست.

به طور خلاصه، یک پایه قوی، بنابراین سوزاننده یا خورنده، مانند سود سوزآور، با یک اسید چرب ترکیب می شود تا محصولی را تشکیل دهد که می تواند همزمان در آب حل شود و کثیفی را حل کند.

کافی است به قفسه های سوپرمارکت یا عطرسازی نگاه کنید تا متوجه شوید که امروزه انواع صابون در بازار وجود دارد. اما تفاوت آنها چگونه است؟

نوع پایه قوی: در اصل صابون با استفاده از خاکستر به دست آمده از سوزاندن گیاهان مختلف معمولی منطقه تولید می شد.

این خاکستر، سودا نامیده می شد، از کربنات سدیم به دست آمده در فرآیند احتراق (و بنابراین هیچ ارتباطی با سود سوزآور که بعداً استفاده شد نداشت.

با این حال، نوشابه ای که به این ترتیب به دست می آمد، یک ماده گران قیمت بود و در نتیجه صابون حاصل از آن قیمت نسبتاً بالایی داشت.

سپس این روش توسط Leblanc تکمیل شد و کاهش قابل توجهی از هزینه های صابون را ممکن ساخت،  همانطور که پیش بینی می شد، امروزه صابون جامد معمولاً با سود سوزآور یا هیدروکسید سدیم ساخته می شود.