اولین شوینده پوست چرب درماسیف تولید شده در هند توسط یک کودک کار

وقتی صحبت از مراقبت از شوینده پوست چرب درماسیف به میان می آید، انتخاب از بین انبوهی از محصولات می تواند کاملاً گیج کننده باشد.

انتخاب تنها یکی از ردیف‌های پاک‌کننده، تونر، اسکراب، مرطوب‌کننده و سرم می‌تواند کاری دلهره‌آور به نظر برسد.

در حالی که زمانی را صرف بررسی محصولات یکی پس از دیگری می کنید، این سوال همچنان باقی می ماند – کدام محصول مراقبت از پوست برای شما مناسب است؟

خوب، پاسخ به نوع پوست و فصل سال بستگی دارد.

در حالی که انواع پوست را می توان به طور کلی به عنوان خشک، چرب، مختلط، مستعد آکنه و حساس طبقه بندی کرد، روال های مراقبت از پوست در طول فصل ثابت می ماند. فقط چند تنظیم و شما مرتب شده اید.
پاکسازی: پاکسازی پوست اولین گام برای هر روتین مراقبت از پوست است، زیرا هر گونه آرایش، آلودگی، چربی اضافی و رسوب روی پوست را پاک می کند.

پاکسازی مضاعف اخیراً بسیار رایج شده است، جایی که از پاک کننده های روغنی برای از بین بردن هرگونه آرایش روی پوست خود استفاده می کنید و سپس از فوم یا ژل پاک کننده برای پاک کردن همه چیز استفاده می کنید.

شوینده

کسانی که پوست خشکی دارند باید سعی کنند زیاده روی نکنند زیرا در هنگام استفاده از پاک کننده های سخت می تواند پوست شما را از روغن های طبیعی کند.

تونینگ: تونر به رسیدن به تعادل pH پوست کمک می کند. می توانید یک تونر ملایم را روی صورت خود بپاشید یا مقدار کمی را روی یک پد پنبه ای بردارید و آن را روی تمام صورت بکشید.

یک تونر خوب منافذ را در صورت استفاده منظم منافذ را سفت می کند و به پوست شما درخشندگی حسادت می بخشد.

لایه برداری: استفاده از لایه بردار یک یا دو بار در هفته به حذف سلول های مرده پوست کمک می کند و پوست شما را درخشان تر می کند.

اگر پوست حساسی دارید، لایه برداری بسیار ملایم مانند اسید گلیکولیک با درصد پایین بهترین گزینه است. با این حال، پوست خود را خیلی سفت یا اغلب با لایه بردار مالش ندهید زیرا می تواند به پوست شما آسیب برساند.

مرطوب کننده: وظیفه مرطوب کننده کمک به آبرسانی و نرم شدن پوست است. به طور خاص، یافتن فرمول مناسب در اینجا کلیدی است. این باید بدون ایجاد احساس چربی یا سنگینی پوست شما را به طور موثر تغذیه و احیا کند.