انواع سرامیک کف | خرید و فروش بهترین مدل کاشی و سرامیک ساختمان

سرامیک از گل رس درست می شود. ساخت این نوع از محصول، پیشینه ای طولانی دارد و در گذشته در کارگاه های سفال سازی هم تولید می شد. امروزی نیز برخی از کارگاه های سفال سازی سنتی آن را تهیه و وارد بازار می نمایند.

سرامیک ها انواع مختلفی دارند که شامل:

  • سرامیک های اکسیدی: این نوع سرامیک شامل زیر کونیا، منیزیا، تیتانیا است.
  • سرامیک های غیر اکسیدی: این نوع از محصول با توجه به ترکیب های بکار رفته در آن تقسیم بندی می گردد.
  • سرامیک های مدرن: مواد اولیه اش خالص می باشد.
  • سرامیک های سنتی: شامل کاشی، سفال، چینی و … می باشند.

امروزه صنعت سرامیک سازی پیشرفت زیادی کرده است و برای همین این محصول کارایی بیشتری دارد.

کاشی و سرامیک ارزان کاربردهای متنوعی دارد که عبارتند از:

  1. کف
  2. نمای ساختمان
  3. دیوارها
  4. راه پله ها
  5. راه رو ها
  6. و …

انواع سرامیک کف که مطلب مورد بحث ما می باشد، گوناگون است که در پایین به آن اشاره خواهد شد.

انواع سرامیک کف | خرید و فروش بهترین مدل کاشی و سرامیک ساختمان

انواع مدل سرامیک کف

انواع مدل سرامیک کفاز سرامیک و کاشی کف برای اتاق های پذیرایی، نشیمن، سرویس های بهداشتی، کاشی آشپزخانه، لابی ها ساختمان و … استفاده می شود. هر کدام از این نوع سرامیک ها در نقش های گوناگون ساخته و به بازار عرضه می شوند.

انواع مدل سرامیک های کف، بیشتر در بازار به این صورت به فروش می رسد:

  • سرامیک کف طرح سنتی
  • سرامیک کف طرح التقاطی
  • سرامیک کف مستطیلی
  • سرامیک کف سیاه و سفید
  • سرامیک کف سفید یک دست
  • سرامیک کف شطرنجی
  • و …

به این نکته باید توجه نمود که هر کدام از این مدلها در جاهای مخصوصی باید استفاده شود تا نما و زیبایی خود را به رخ بکشد. برای نمونه مدل سرامیک سرویس بهداشتی با انواع سرامیک آشپزخانه تا اندازه ای متفاوت است.

قیمت جدیدترین مدل های سرامیک کف

قیمت جدیدترین مدل های سرامیک کفهمان طور که سرامیک کف در مدل های مختلفی در بازار وجود دارد، قیمت آن نیز متنوع است. هر شرکتی بنا بر برخی مسائل مانند: کیفیت، اندازه، طرح محصول خود را نرخ گذاری می نمایند.

قیمت کاشی و سرامیک با کیفیت بر اساس متر مربع به فروش می رسد. اندازه های این مدل از محصولات فرق می کند و شرکت های سازنده، قیمت های متفاوتی را اعلام کردند. برای این که از جدیدترین قیمت های مدل های سرامیک کف اطلاع حاصل کنید بهتر است به فروشگاه ها و یا نمایندگی های گوناگون شرکت های مختلف در شهرها مراجعه نمایید.

همچنین وب سایت های گوناگونی هستند که قیمت های سرامیک های کف را اعلام نمودند.

مشخصات و ابعاد انواع سرامیک

مشخصات و ابعاد انواع سرامیکسرامیک ها از لحاظ ابعاد، انواع گوناگونی دارند. استانداردهایی که در این زمینه در نظر گرفته می شود، بر اساس طرح و نقش سرامیک ها می باشد. ابعاد استاندارد سرامیک کلاً در دو اندازه است:

  1. 60 در 30
  2. 90 در 30

البته در ابعاد مختلف دیگر هم دیده شده که برخی از شرکت ها تولید کردند؛ ولی اصولاً برای کار در جاهای گوناگون از این دو اندازه استفاده می شود. به این نکته باید اشاره شود که هنگامی که می خواهید کاشی سرامیک کف درجه یک را انتخاب نمایید، میان کارایی و زیبایی باید تعادل برقرار نموده تا به گونه درست از محصول استفاده شود و رضایت خاطر شما را هم جلب کند.

خرید سرامیک کف ارزان قیمت

خرید سرامیک کف ارزان قیمت برای خرید سرامیک کف ارزان قیمت راه های مختلفی وجود دارد:

  • در نخست شما می توانید به فروشگاه هایی سر بزنید که ضمن اعتبار، همواره برای مشتریان خود تخفیف های ویژه ای در نظر می گیرد.
  • در گام بعدی، به نمایندگی های فروش مراجعه کنید. این نمایندگی ها از سوی شرکت های گوناگون در شهرهای مختلف ایجاد شده است. از این شبعات به دلیل این که واسطه ای وجود ندارند، می توان محصول مورد نظر را با قیمت ارزان خریداری کرد.
  • وب سایت های اینترنتی: فروشگاه های آنلاین زیادی وجود دارند که در کار خرید و فروش انواع کاشی و سرامیک هستند. به این وب سایت ها سر بزنید و از تخفیف های آنان بهره مند شوید.

مرکز فروش سرامیک کف شیک

مرکز فروش سرامیک کف شیکمرکز فروش که دارای قیمت کاشی و سرامیک کف شیک را می توان در هر شهری پیدا کرد. عموماً چنین مراکزی از فروشگاه های متعدد تشکیل شده که کارشان خرید و فروش انواع سرامیک کف و غیره می باشد.

این مراکز سرامیک کف طرح پارکت و طرح کاشی و سرامیک را در انواع متنوع به فروش می رسانند. پس در هر شهری که زندگی می کنید و قصد دارید تا سرامیک کف شیک خریداری کنید، به این مراکز سر بزنید.

البته در این زمینه می توان به وب سایت های اینترنتی هم اشاره کرد که خود به نوعی مرکز فروش انواع محصولات به شمار می روند.