اطلاعاتی درمورد نخی که در حوله پالتویی بزرگسال به کار می رود

یک دستگاه حوله بافی معمولی دارای 350 جابجایی شاتل در یک دقیقه است تقریباً شش شاتل در هر ثانیه شلیک می شود، بنابراین، حوله ها خیلی سریع روی این ماشین های بافندگی بزرگ مکانیزه بافته می شوند.

در یک کارخانه حوله‌سازی کوچک، 250 حوله پالتویی بزرگسال را می‌توان در یک ماشین بافندگی در یک هفته ساخت.

50 دستگاه بافندگی در کارخانه وجود دارد که می توان با آن ها 12500 در یک هفته تولید کرد.

اگر قرار است رنگ شود، رول‌های بزرگ و خشک شده برش نخورده به خمره‌های بزرگ رنگ‌های شیمیایی منتقل می‌شوند، که در طول زمان ثابت شده است که پس از شستشوی گسترده در منازل، حوله‌های رنگارنگی ایجاد می‌کنند.

پس از غوطه ور شدن در حوله، حوله برداشته شده و بین دو غلتک سنگین فشار داده می شود که رنگ را به داخل حوله فشار می دهد، بخار دادن کامل رنگ را تنظیم می کند.

حوله مجدداً با بخار خشک می شود، در فرآیند خشک کردن کرک می شود و سپس حوله های رنگ شده برای برش، سجاف کردن و برچسب زدن آماده می شوند.

حوله ها برای کنترل کیفیت در طول فرآیند تولید به شدت بررسی می شوند، اگر نخ خریداری شود، وزن آن به طور تصادفی بررسی می‌شود و باید استانداردی باشد که توسط شرکت تعیین شده است.

قرقره‌های نخ سبک‌تر نشان می‌دهند که نخ نازک‌تر از حد مطلوب است و ممکن است به اندازه حوله‌ای محکم نباشد.

مایع های سفید کننده و رنگ به طور دوره ای از نظر ساختار شیمیایی مناسب بررسی می شوند.

بازرسی نهایی بصری حوله‌های بریده شده و لبه‌دار انجام می‌شود و آن‌ها با دست تا می‌شوند و به بسته‌بندی منتقل می‌شوند، جایی که تجهیزات بسته‌بندی خودکار کیسه‌ای را در اطراف حوله‌ها تشکیل می‌دهند و برچسب‌های UPC به کیسه‌ها متصل می‌شوند.

این حوله های بسته بندی شده به اتاق انبار فرستاده می شوند و در انتظار انتقال به بیرون از کارخانه هستند.