استفاده هایی که از سبد حصیری برنج در چین می شود

در پاییز زمان آماده سازی باغ برای زمستان، کاشت پیاز و مرتب کردن تراس فرا می رسد، اما میل به ماندن در خانه نیز فرا می رسد و این دقیقا بهترین زمان برای استفاده مجدد از سبدهای حصیری قدیمی و آماده سازی آنها برای زندگی جدید.

همه ما یک یا چند سبد داریم که نمی دانیم چگونه از آنها استفاده کنیم، به همین دلیل تصمیم گرفتم برای استفاده مجدد از این اشیاء قدیمی ایده های بدیع و شیک را به شما پیشنهاد کنم.

سبد حصیری برنج یکی از سبدهای پرکاربرد است.

اول از همه، سبدها باید تمیز شوند، اغلب می توانیم آنها را در اتاق زیر شیروانی، پوشیده از گرد و غبار و تار عنکبوت، یا در باغچه ای که برای جمع آوری سبزیجات استفاده می شود، پیدا کنیم، بنابراین با خاک کثیف شده اند، اما نگران نباشید، فقط سبد را بشویید.

خوب با کمک یک برس لباس های شسته شده نرم و می تواند به همه نقاط برسد، شاید حتی با کمک یک مسواک قدیمی برای سبدهای کوچکتر.

سبدها را باید با محلول آب گرم یا سرد (نه داغ) که صابون خنثی در آن حل شده است، ترجیحاً صابون مارسی شست و شو دهید.

آنها را حتی در وسط بافت ها به خوبی تمیز کنید و همه آثار کثیفی را از بین ببرید سپس با دوش یا با کمک اسفنج آبکشی کنید.

حالا سبد را باید بگذارید تا کاملا خشک شود، در سایه در یک مکان تهویه شده، مطمئن شوید که موقعیت های عجیب و غریب مانند صاف یا خم شدن را به خود نمی گیرد، زیرا حصیری مرطوب تمایل به چکش خواری دارد، اما پس از خشک شدن، بازگشت آن دشوار خواهد بود.

حالا که سبد تمیز است، می‌توانیم با رد کردن لکه‌ای از چوب به رنگی که به رنگ اصلی نزدیک‌تر است، آن را زیباتر کنیم، یا از رنگ‌های اکریلیک یا لعاب‌ها برای ایجاد حسی جدید استفاده کنیم، در این صورت ممکن است.